فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) شهرستان نوشهر:

نیروی دریایی مایه افتخار ایران و مسلمین جهان شده است

دریادار دوم «شفقت رودسری» گفت: نیروی دریایی نیروی بین‌المللی، نظامی، دریایی و سیاسی بوده که با مأموریت ۳۶۰ مایه افتخار ایران و مسلمین جهان شده است.
کد خبر: ۶۶۶۰۰۰
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۹ - 08May 2024

نیروی دریایی مایه افتخار ایران و مسلمین جهان شده استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، امیر دریادار دوم «آریا شفقت رودسری» فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) شهرستان نوشهر امروز در مراسم گرامیداشت روز معلم و اختتامیه دومین جشنواره دانش و پژوهش امام علی علیه السلام نداجا که امروز در دانشگاه علوم دریایی نوشهر برگزار شد، با بیان اینکه هر آنچه که مایه عزت و افتخار بوده به برکت خون شهیدان است، با تبریک روز و هفته معلم به معلمان، پیشکسوتان و اساتید اظهار داشت: امروز این دانشگاه مفتخر است مرکز تعلیم و تربیت افسران دریایی کشور باشد و از تمام سازمان‌های دریایی در این دانشگاه دانشجو داریم.

وی افزود: در حال حاضر شش رشته کارشناسی ارشد و یک رشته دکترا در این دانشگاه فعال است و در حوزه دریا دانشجویان سازمان کشتیرانی، شیلات، فراجا و مرزبانی را میزبانی می‌کنیم.

فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) شهرستان نوشهر با بیان اینکه نیروی دریایی به فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی نیروی بین‌المللی، نظامی، دریایی و سیاسی است، گفت: نیروی دریایی با مأموریت ۳۶۰ مایه افتخار ایران و مسلمین جهان شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار