جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه:

پیشرفت‌های چشمگیر نیرو‌های مسلح مرهون تلاش‌ جوانان متدین، انقلابی و خستگی‌ناپذیر است

سردار نوری گفت: نیرو‌های مسلح رشد و بالندگی خود را مرهون تلاش‌های جوانان متدین انقلابی رشید و خستگی‌ناپذیری هستند که با توکل بر خداوند متعال و اعتماد به خودباوری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی به این جایگاه رفیع دست یافتند.
کد خبر: ۶۱۴۰۸۸
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۷ - 02September 2023

باید دستاوردهای انقلاب را برای جوانان تشریح کنیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «روح الله نوری» جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (ع) این نیرو با اشاره به پیشرفت‌های چشمگیر نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف، اظهار داشت: نیروهای مسلح این رشد و بالندگی را مرهون تلاش‌های جوانان متدین انقلابی رشید و خستگی ناپذیری هستند که با توکل بر خداوند متعال و اعتماد به خودباوری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی به این جایگاه رفیع دست یافتند.

سردار نوری در ادامه به نقش و هدف دشمن در فضای مجازی پرداخت و افزود: در دنیای امروز نه‌تنها نمی‌توان تاثیر شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را انکار کرد، بلکه می‌توان مدعی بود که هیچ ابزار دیگری تا این اندازه تاثیرگذار نبوده است. به همین دلیل، مستکبران و سلطه‌گران جهانی برای رسیدن به اهداف شوم و پلید خود این بستر و فضا را به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی خود جهت القای شبهات انتخاب کرده‌اند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به موضوع و اهمیت مسئله جهاد تبیین در بین اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان، گفت: همه ما پاسداران این مرز بوم وظیفه داریم که با روشنگری و بصیرت‌افزایی دستاوردهای انقلاب را در میان قشر جوان خصوصا دانش آموزان ودانشگاهیان تشریح کنیم؛ چرا که دشمن در فضای مجازی برای ضربه‌زدن به اعتقادات دینی و انقلابی ما برنامه‌ریزی گسترده‌ای انجام داده است.

در آیین تکریم و معارفه فرمانده تیپ نیروی مخصوص امام حسن مجتبی (ع) نیروی زمینی سپاه که با حضور جمعی از فرماندهان، مسئولان استان خوزستان و خانواده معظم شهداء و امام جمعه شهرستان بهبهان برگزار شد؛ از زحمات و تلاش‌های سردار مهدی رفیق‌دوست فرمانده سابق این تیپ تقدیر و سردار نوشاد آبداری به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار