استاندار چهارمحال و بختیاری:

هفته دولت فرصتی برای تحکیم پیوند مردم و مسئولان است

«حیدری» با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای تحکیم پیوند مردم و مسئولان است، گفت: مسئولان باید در هنگام سختی کنار مردم قرار بگیرند، درواقع لازم است مسئولان برای حل مشکلات به سمت مناطق محروم بشتابند چراکه آن‌ها باید در پیشگاه خداوند و دربرابر شهدا پاسخگو باشند.
کد خبر: ۶۱۳۵۸۴
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۵ - 30August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری امروز (چهارشنبه) در مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت شهیدان رجایی و باهنر و گرامیداشت هفته دولت، اظهار داشت: کار جهادی یکی از موضوعات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است و باید در تمامی حوزه‌ها مورد توجه همگان باشد.

وی با بیان اینکه مدیریت و کار جهادی با شعار ممکن نیست، افزود: یکی از ویژگی‌های مهم شهیدان رجایی و باهنر کار جهادی است؛ ساده‌زیستی، دلسوز بودن، اخلاص، صبر و استقامت در برابر مشکلات و... نیز از دیگر ویژگی‌های این شهیدان گرانقدر است که موجب شده یاد و خاطر آن‌ها تا همیشه در اذهان باقی بماند.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دولت سیزدهم در شرایط سختی کار خود را آغاز کرد چراکه تحریم‌های اقتصادی به اوج خود رسیده بود و حتی در شرایط شیوع بیماری کرونا امکان خرید واکسن برای ایران فراهم نبود، اما با این وجود دولت تمامی تلاش خود را به کار گرفت و نسبت به وظایف خود کوتاهی نکرد که این درواقع همان روحیه و کار جهادی است.

حیدری با اشاره به اینکه هفته دولت فرصتی برای تحکیم پیوند مردم و مسئولان است، عنوان کرد: مسئولان باید در هنگام سختی کنار مردم قرار بگیرند، درواقع لازم است مسئولان برای حل مشکلات به سمت مناطق محروم بشتابند چراکه آن‌ها باید در پیشگاه خداوند و دربرابر شهدا پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری شهدای بسیاری تقدیم انقلاب اسلامی شده که حتی در برخی موارد به علت صعب‌العبور بودن مسیر دسترسی به این مناطق امکان انتقال پیکر پاک شهدا و تدفین آن‌ها در زادگاه وجود نداشته بنابراین مسئولان دربرابر این شهدا و مردمانی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند وظایفی برعهده دارند که باید به آن‌ها عمل کنند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اهمیت مدیریت تحولی، یادآور شد: مدیران باید در چارچوب قانون برخی سنت‌های غلط را تغییر دهند برای مثال برگزاری مستمر میز‌های خدمت نوعی کار تحولی است، ساده‌زیستی مسئولان نیز اهمیت بالایی دارد که در دین اسلام نیز مورد تاکید است و جلوه‌ای از مدیریت تحولی محسوب می‌شود.

حیدری خاطرنشان کرد: پیگیری مستمر امور و خستگی‌ناپذیر بودن در این مسیر، مردم‌داری و تلاش برای رفع مشکلات مردم از دیگر ویژگی‌های مدیریت جهادی است که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها