فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع):

جایگاه و قدرت امروز ایران به برکت خون شهدا حاصل شده است

سردار «اکبری» گفت: تمامی شهدای جمهوری اسلامی ایران با حضور در یک نبرد علوی و عاشورایی جان خود را فدای دین، اسلام و ارزش‌ها کردند و اگر امروز ایران از جایگاه و قدرتی در جهان برخوردار است تنها به برکت خون پاک این شهیدان گرانقدر است.
کد خبر: ۶۱۲۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶ - 27August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)  امروز در یادواره شهدای بسیج کارمندان ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری بیش از ۲۴۸۳ شهید گرانقدر تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده که از این تعداد ۸۳ شهید والامقام دولت هستند.

وی افزود: تمامی شهدای جمهوری اسلامی ایران با حضور در یک نبرد علوی و عاشورایی جان خود را فدای دین، اسلام و ارزش‌ها کردند و اگر امروز ایران از جایگاه و قدرتی در جهان برخوردار است تنها به برکت خون پاک این شهیدان گرانقدر است.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) با تاکید بر اینکه شهدا نزد خداوند از بالاترین درجات و جایگاه برخوردار هستند، ادامه داد: درحقیقت شهدا به برگزاری یادواره یا مراسمات تجلیل نیاز ندارند و این ما هستیم که به حضور در چنین برنامه‌هایی نیاز داریم تا به این طریق به یک آرامش درونی دست پیدا کنیم و از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا الگو بگیریم.

سردار اکبری عنوان کرد: در دوران دفاع مقدس با وجود اینکه استفاده از سلاح‌های شیمیایی ممنوع بود، اما زمانی که دشمن توانایی ایستادگی در برابر نیروی ایمان رزمندگان ایرانی را نداشت و شکست‌های سنگینی را متحمل می‌شد به استفاده از سلاح شیمیایی روی آورد و ما هرگز رشادت‌های رزمندگان تیپ قمربنی هاشم (ع) در عملیات‌های متعدد دوران دفاع مقدس به ویژه عملیات خیبر را فراموش نخواهیم کرد.

وی اضافه کرد: در دوران دفاع مقدس رزمندگان ایرانی امکانات بسیار محدودی در اختیار داشتند، اما امروز دشمن با جمهوری اسلامی ایران دشمنی دارد چراکه ایران دارای قدرت نظامی بالایی است و اگر روزی کشور به سیم خاردار نیاز داشت امروز دشمنان محتاج تجهیزات نظامی ایران در سطح کلان هستند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: سال گذشته دشمنان خارجی و داخلی جمهوری اسلامی ایران متحد شده و تمامی امکانات و توان خود را در جهت ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران به کار گرفتند، اما شاهد بودیم که چگونه هوشیاری ملت ایران این توطئه‌ها را با شکستی سخت مواجه کرد.

سردار اکبری یادآور شد: درحال حاضر مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی در ایران وجود دارد، اما نباید فراموش کرد در دوران دفاع مقدس مشکلات بسیار بیشتر از امروز بود، اما برخی مسئولان در سطح کشور تهدید‌ها و تحریم‌ها را پشت سر گذاشته و به موفقیت رسیدند امروز نیز بدون شک کشور از مشکلات عبور خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار