استاندار چهارمحال و بختیاری:

برگزاری رویداد‌های تولید محتوای دیجیتال از اهمیت بالایی برخوردار است

«حیدری» گفت: برگزاری رویداد‌های تولید محتوای مجازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است البته تولیدات این رویداد‌ها باید برای مردم جامعه قابل درک باشد همچنین لازم است این تولیدات برای تمامی اقشار به ویژه قشر خاکستری دارای جذابیت باشد.
کد خبر: ۶۱۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۹ - 26August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری  امروز در آیین اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج استان، اظهار داشت: در زمان دوران دفاع مقدس شاهد بودیم که چگونه جوانان به دفاع از کشور اسلامی خود پرداختند، امروز نیز جمهوری اسلامی ایران درگیر جنگ نرم دشمنان است و همچنان نسل جوان هستند که باید در این جنگ از کشور خود دفاع کنند و در این میدان به روز عمل کردن یک اصل بسیار مهم است و خوشبختانه بسیج و جوانان بسیجی در این زمینه پیشگام هستند.

وی افزود: برگزاری رویداد‌های تولید محتوای مجازی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است البته تولیدات این رویداد‌ها باید برای مردم جامعه قابل درک باشد همچنین لازم است این تولیدات برای تمامی اقشار به ویژه قشر خاکستری دارای جذابیت باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همانند روز عاشورا که سپاه عمر بن سعد اقدام به هلهله کردند تا کلام حق امام حسین (ع) شنیده نشود امروز نیز دشمنان درحال هلهله در فضای مجازی هستند تا به این طریق از شنیده شدن صدای حقانیت انقلاب اسلامی ایران جلوگیری کنند.

حیدری با اشاره به اغتشاشات رخ داده در کشور طی سال گذشته، عنوان کرد: امسال موضوع انتخاب مجلس شورای اسلامی کشور در پیش است و قطعا دشمنان از این موضوعات مجدد برای ایجاد تنش در کشور استفاده خواهند کرد بنابراین باید آمادگی مقابله با این توطئه‌ها را داشته باشیم.

وی اضافه کرد: خوشبختانه در استان چهارمحال و بختیاری اقدامات بزرگ و جهادی رخ داده است برای مثال رتبه بیکاری در استان تغییر مثبت و قابل ملاحظه‌ای داشته است البته این دستاورد‌ها تنها محدود به موضوع بیکاری نیست و در بسیاری از عرصه‌ها اقدامات بزرگی صورت گرفته است در سطح کشور نیز به برکت وجود جوانان نخبه و انقلابی اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته برای مثال امروز جمهوری اسلامی ایران دارای رتبه برتر تولید انرژی، رتبه دهم تعداد اختراعات، رتبه چهارم علم نانو و جزو شش کشور تولیدکننده موشک است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه نوجوانان و جوانان بسیجی از جمله شایسته‌ترین نیرو‌ها برای خط‌زنی دشمن در فضای مجازی به شمار می‌آیند، تصریح کرد: همانند دوران دفاع مقدس که بسیجیان تا حصول نتیجه مطلوب از میدان نبرد پا پس نمی‌کشیدند امروز نیز انتظار می‌رود بسیج و بسیجیان نسبت به موضوعات روز بی‌تفاوت نباشند به ویژه که امروز دشمنان با تمامی توان خود به مقابله با جمهوری اسلامی ایران برخواسته‌اند.

حیدری در پایان به در پیش بودن انتخابات در سال جاری اشاره و خاطرنشان کرد: به همین جهت امسال سال حساسی محسوب می‌شود بنابراین باید تمامی ظرفیت‌ها جهت برگزاری انتخاباتی پرشور به کار گرفته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها