فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع):

عملگرایی وجه تمایز مدیران جهادی و غیرجهادی است

سردار «اکبری» گفت: فاصله بین مدیر جهادی و غیرجهادی عمل و عملگرایی است در واقع مدیران غیرجهادی تنها به حرف زدن و شعاد دادن اکتفا می‌کنند، اما مدیران جهادی عملگرا هستند.
کد خبر: ۶۱۲۵۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۰ - 26August 2023

گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «علی‌محمد اکبری» فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) صبح امروز در اختتامیه پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه شهیدان رجایی و باهنر، اظهار داشت: کار جهادی منجر شده نام این دو شهید گرانقدر همواره زنده باقی بماند در واقع این شهدا، شهیدان جهادی هستند، شهید رجایی در زمان کوتاه خدمت خود خدمات بسیار ارزنده‌ای برای جمهوری اسلامی ایران و ملت آن به ارمغان آورد.

وی افزود: فاصله بین مدیر جهادی و غیرجهادی عمل و عملگرایی است درواقع مدیران غیرجهادی تنها به حرف زدن و شعاد دادن اکتفا می‌کنند، اما مدیران جهادی عملگرا هستند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) ادامه داد: یکی از موضوعات مهم این است که افرادی می‌توانند در فضای مجازی حضور موثر داشته باشند که قادر به تولید محتوا در حوزه‌های متعدد اعم از بازی و نرم‌افزار ویژه تلفن همراه، پونمایی و... باشند.

سردار اکبری عنوان کرد: نسل جوان امروز در فضای مجازی متولد شده‌اند یعنی زمانی که این افراد به دنیا آمدند فضای مجازی وجود داشت، اما در زمان تولد افراد با سنین بالاتر فضای مجازی وجود نداشت و این افراد درواقع مهاجران به این فضا محسوب می‌شوند بنابراین نسل جوان که متولدان فضای مجازی هستند تسلط بیشتری بر آن داشته و می‌توانند فعالیت موثر و مثبتی داشته باشند.

وی ابراز داشت: هوش مصنوعی موضوعی بالاتر از فضای مجازی است که اهمیت بسیار بالایی دارد چراکه این موضوع در آینده تاثیرگذاری بیشتری پیدا خواهد کرد به همین جهت نیز ما تقاضا داریم افرادی که از علم کافی در این زمینه برخوردار هستند به آن ورود پیدا کنند.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) با تاکید بر اهمیت در دست داشتن روایت اول، تصریح کرد: ما در این حوزه موفق عمل کرده‌ایم البته در برخی مواقع کاستی‌هایی مشاهده می‌شود که این موضوع در زمان دفاع مقدس نیز وجود داشت و فرماندهان پس از عملیات به شناسایی و رفع نواقص می‌پرداختند امروز نیز باید این شیوه در فضای مجازی به کار گرفته شود و نواقص موجود شناسایی و برطرف شوند.

سردار اکبری با اشاره به فتنه دشمنان که سال گذشته در کشور موجب بروز اغتشاش شد، یادآور شد: طی این اغتشاشات تمامی دنیا در یک جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران اقدام کردند امسال نیز قطعا در سالگرد اتفاقات رخ داده شاهد بروز برخی فتنه‌ها خواهیم بود، اما تمامی این مسائل با وجود جوانانی همچون شهدای دوران، مدافع امنیت، مدافع حرم و مردم هوشیار شکست خواهد خورد.

وی بیان داشت: جهاد تبیین همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی قرار دارد بنابراین باید تمامی تلاش در کشور برای بیان صحیح حقایق به کار گرفته شود تا دشمن فرصت وارونه نشان دادن حقایق را پیدا نکند، امروز فضای حقیقی در اختیار ما قرار دارد بنابراین فضای مجازی به حربه‌ای در دست دشمنان تبدیل شده چرا که این فضا دارای گستردگی بالا و دسترسی راحت است و ما نیز باید به درستی از آن در جهت امیدآفرینی، هدایت به معنویت و... استفاده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها