استاندار چهارمحال و بختیاری:

خدمت به مردم در دولت سیزدهم جهاد در راه خدا به شمار می‌آید

«حیدری» در پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۲۲۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۵ - 24August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور پیامی یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر و آغاز هفته دولت را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خیرُ النَّاس مَن نفع النَّاس

(بهترین مردم کسی است که به مردم نفع رساند) مولی متقیان علی (علیه السلام)

هفته دولت همواره با یاد و خاطره‌ی شهیدان رجایی و باهنر توام است، آنان که دل در گرو خدمت به محرومان سپردند و جان خویش را نثار راه محرومیت‌زدایی و تثبیت نظام نوپای اسلامی کردند.

ما به عنوان دولتمردان و خدمتگزاران ملت بزرگ ایران عزیز بابت فراهم شدن فرصت خدمت شکرگزار خداوند متعال هستیم و همه همت و تلاش خویش را بر رفع محدودیت‌ها و موانع پیشرفت همه جانبه استان پرافتخار چهارمحال و بختیاری بکار گرفته‌ایم.

البته قطعا شان و شایستگی این مردمان نجیب بیش از این‌ها است و این سرزمین برای نیل به جایگاهی که در خور آن است احتیاج به جهاد شبانه‌روزی و توسعه در همه ابعاد آن دارد.

خادمان شما در دولت سیزدهم مشکل‌گشایی و خدمت به مردم را جهاد در راه خدا می‌دانند و در این راه خطیر، به دعای شما و یاری پروردگار، امید وافر دارند.

اینجانب ضمن تجدید پیمان با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان رجایی و باهنر، آغاز هفته دولت و روز کارمند را به کارکنان صدیق و تلاشگر دولت، تبریک عرض میکنم.

رجای واثق دارم در پرتو عنایات حضرت حق، در راه خدمت به مردم نجیب استان، شرمنده خون شهیدان، آرمان‌های انقلاب و محضر مردم عزیزمان نباشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار