ما متحدیم/ مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز خبر داد؛

عزیمت ۳۰۰۰ نفر از استان البرز به اردوی راهیان نور

اخلاقی با اشاره به اینکه امسال اردو‌های راهیان نور غرب کشور از ۱۲ مرداد آغاز شد و تا ۲۶ مرداد ادامه داشت، گفت: بیش از سه هزار نفر از این اردو‌ها بهره‌مند و زائر مناطق جنگی استان‌های همدان، کرمانشاه و کردستان شدند.
کد خبر: ۶۱۲۰۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۷ - 23August 2023

عزیمت ۳۰۰۰ نفر از استان البرز به اردوی راهیان نوربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «سعید اخلاقی» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز روز گذشته (سه‌شنبه) اظهار داشت: یکی از ماموریت‌های بزرگ بسیج و سپاه و رویکرد ما بزرگترین مانور فرهنگی کشور در قالب اردو‌های راهیان نور و اعزام علاقمندان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است.

وی گفت: در دنیایی که دشمنان درصدد از بین بردن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب هستند و تمام تلاش آن‌ها این است که مصادیق انقلاب را کمرنگ کنند، دوران دفاع مقدس بهترین چراغ راه و ستاره راهنمای نسل امروز است و لذا اعزام‌ها با رویکرد حفظ ارزش‌ها و آشنایی نسل جدید انقلاب با رشادت‌های رزمندگان، ایثارگران و شهدا در ابعاد مختلف رزمی، جهادی، از خود گذشتگی و ایستادگی و مقاومت است.

اخلاقی اظهار کرد: امروز قطعا توجه به فرهنگ دفاع مقدس سرعت حرکت انقلاب را بیش از پیش افزایش می‌دهد و می‌توانیم چله دوم را با سرعت بیشتری طی کنیم؛ لذا بر ماست که الگو‌های دفاع مقدس را برای آشنایی نسل جدید و نیز احیای این فرهنگ پرمحتوا ارائه دهیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امسال اردو‌های راهیان نور غرب کشور از ۱۲ مرداد آغاز شد و تا ۲۶ مرداد ادامه داشت، افزود: بیش از سه هزار نفر از این اردو‌ها بهره‌مند و زائر مناطق جنگی استان‌های همدان، کرمانشاه و کردستان شدند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز تصریح کرد: زائران در این اردو از باشگاه افسران، تپه الله‌اکبر در شهر سنندج، یادمان عملیات مرصاد، یادمان پاوه بازدید کردند.

وی با اشاره به اینکه فعالان فرهنگی و رسانه‌ای سپاه استان البرز نیز در بخش اردوی پیشرفت از باغ موزه دفاع مقدس همدان بازدید کردند، تصریح کرد: استان همدان در زمان دفاع مقدس و جنگ نقش بسیار برجسته‌ای داشته و شهدای بزرگی را تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این باغ موزه بخشی از این فداکاری‌ها و حماسه‌های مردم شریف همدان و شهدای بزرگ اش را به تصویر کشیده است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار