معاون عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا:

آزادگان پرچمدار پیام‌های ارزشی انقلاب هستند

سردار «سنایی‌راد» گفت: آزادگان امروز پرچمدار پیام‌های ارزشی انقلاب هستند چراکه در شرایط سخت اسارت آزمون خود را پس داده و سربلند بیرون آمده‌اند.
کد خبر: ۶۱۰۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳ - 17August 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، سردار «رسول سنایی‌راد» معاون عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا صبح امروز در آیین گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی که در محل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری برگزار شد با تاکید بر اهمیت خدمت‌گذاری به مردم و توجه ویژه شهدا دفاع مقدس، انقلاب و... به این موضوع، اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های مهم آزادگان حریت و آزادگی است.

وی افزود: حریت یعنی انسان توانایی گذشتن از دنیا را داشته باشد البته دنیا محل خوبی است، اما به شرط آنکه انسان بنده و عبد آن نشود.

معاون عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا ادامه داد: آزادگان امروز پرچمدار پیام‌های ارزشی انقلاب هستند چراکه در شرایط سخت اسارت آزمون خود را پس داده و سربلند بیرون آمده‌اند به همین علت نیز صحبت‌های آن‌ها تاثیرگذاری بالایی در جامعه دارد.

سنایی‌راد عنوان کرد: بدون قرار گرفتن در موقعیت اسرا نمی‌توان شرایط آن‌ها را درک کرد و به همین علت نیز گاهی برخی اشخاص قدر فداکاری‌های آزادگان را نمی‌دانند البته این موضوع چیزی از ارزش‌های آزادگان سرافراز جمهوری اسلامی کم نمی‌کند، اما این اشخاص معدود نیز زمانی که صداقت موجود در کار آزادگان را درک کنند و بدانند این افراد با ایثار و فداکاری در راه خداوند متعال چه سختی‌هایی را متحمل شده‌اند مسلما با آن‌ها همراه خواهند شد.

وی با بیان اینکه امروز یکی از حلقه‌های مفقوده جامعه عمل کردن است، اضافه کرد: همین موضوع منجر به ایجاد بی‌اعتمادی در جامعه شده است، اما آزادگان افرادی بودند که به حرف‌های خود عمل کردند، امروز نیز اگر مسئولان قصد دارند وظایف خود را به خوبی ایفا کنند باید در برخی موارد از حق خود بگذرند چراکه این مسئولیت یک امانت و فرصت است که دراختیار آن‌ها قرار دارد.

معاون عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران شکل گرفت تا به مردم خدمت شود و قدرت در جهت خدمت به دیگران و اعتلای اسلام به کار گرفته شود، اما متاسفانه امروز برخی افراد و مسئولان این موضوع را فراموش کرده و با رسیدن به جایگاه از موقعیت خود سواستفاده می‌کنند.

سنایی‌راد تصریح کرد: موضوع مهمی که باید درنظر گرفته شود این است که به جز آزادگان خانواده‌های آن‌ها نیز زجر‌های بسیاری را تحمل کردند و لذا در ثواب و جهاد آن‌ها سهیم هستند درواقع آزادگان و خانواده‌های آن‌ها تاب‌آوران یک آزمون سخت و بزرگ هستند که همگی ما به آن‌ها مدیون هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار