رییس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

پیام و سیره آزادگان فریاد سربلندی ملت ایران است

«برزگر» با صدور پیامی سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به ایران اسلامی را تبریک گفت.
کد خبر: ۶۱۰۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۸ - 17August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «اسماعیل عسگری» رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال وبختیاری با صدور پیامی ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت قهرمانانه ۲۴ آزاده سرافراز سنگرساز بی‌سنگر سازمان جهادکشاورزی و دیگر آزادگان سربلند کشور را به خاک میهن عزیز تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا
در میان مؤمنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

آرامش، آسایش، عزت و سربلندی امروز ایران اسلامی موهون و مدیون دلاوری، ایثارگری و فداکاری بزرگ مردانی است که با تأسی از مکتب اهل بیت(ع) جان خود را در طبق اخلاص نهادند و با جانفشانی کشور را از خطر توطئه دشمنان مصون و محفوظ نگه داشتند.

ایستادگی و مقاومت آزادگان سرافراز این الماس‌های درخشان که در طول سال‌های سخت اسارت نه تنها روحیه دشمن را خرد کرد، بلکه ملت ایران را در دنیا رو سفید و سربلند و همگان را به تعظیم و احترام در مقابل سروقامتان همیشه استوار کشور وادار نمود.

آزادگان هیچگاه متعلق به یک مقطع از تاریخ نیستند چرا که پیام و سیره آن‌ها فریاد سربلندی و شکوهمندی ملت ایران اسلامی است که برای همیشه ماندگار است و در هر زمان و مکانی می‌توان از آن بهره‌مند شد.

ضمن گرامی داشت یاد و خاطر سنگرساز بی‌سنگر آزاده شهید حسین فاضلی که در سال ۱۳۸۳ به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاکش بعد از بدرقه باشکوه مردم بصیر ولایت مدار استان چهارمحال و بختیاری در زادگاهش کشور عراق آرام گرفت ۲۶ مرداد ماه سالروز بازگشت قهرمانانه ۲۴ آزاده سرافراز سنگرساز بی‌سنگر سازمان جهادکشاورزی را به خاک میهن عزیز تبریک گفته، از درگاه خداوند متعال توفیق، سلامتی و تندرستی آزادگان سرافراز خاصه آزادگان متعلق به این سازمان را مسألت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار