استاندار چهارمحال و بختیاری:

رسالت آزادگان بیان خاطرات برای نسل جدید است

«حیدری» گفت: آزادگان رسالت بیان خاطرات به‌صورت هنرمندانه برای نسل جدید را بر عهده دارند تا بدانند امنیت کشور به سادگی حاصل نشده است.
کد خبر: ۶۱۰۴۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۶ - 16August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری امروز در آیین تجلیل از آزادگان شاغل اظهار داشت: آزادگان با سربلندی و به صورت اعجازانگیزی شرایط سخت و دشوار اسارت را پشت سر گذاشتند و اکنون رسالت بیان خاطرات به صورت هنرمندانه برای نسل جدید را بر عهده دارند تا این نسل بدانند که امنیت کشور به سادگی حاصل نشده است.

وی افزود: آزادگان درس آزادگی و ایستادگی را آموختند و برای جوانان الگو محسوب می‌شوند.

حیدری ادامه داد: انقلاب، ما را از ذلت نجات داد؛ لذا دشمن با بسیج تمام رسانه‌ها و فضاسازی‌ها نمی‌خواهد بگذارد که پیام و حقیقت انقلاب به گوش جهان برسد.

«اسماعیل عسگری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز در این جلسه ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان قهرمان به میهن اسلامی گفت: تفاهم‌نامه‌هایی با سازمان فنی و حرفه‌ای و جهاد دانشگاهی منعقد شده که بر اساس آن‌ها، ایثارگران می‌توانند به‌صورت رایگان مهارت‌های لازم در جهت ایجاد اشتغال پایدار را کسب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای گرامیداشت ۲۶ مرداد همایش «الماس‌های درخشان» روز پنج‌شنبه در سالن اجتماعات ایثار بنیاد استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار