معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش:

دشمن با فشار اقتصادی به دنبال بدبینی مردم به نظام اسلامی است

امیر سرتیپ طالب‌زاده گفت: دشمنان قصد دارند با فشار آوردن به مردم در حوزه‌های اقتصادی، به کشورمان ضربه بزنند و مردم را نسبت به دستاوردهای نظام اسلامی بدبین کند.
کد خبر: ۶۱۰۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 16August 2023

دشمن با فشار اقتصادی به دنبال بدبینی مردم به نظام اسلامی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «علی‌اکبر طالب‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش در مجمع سالیانه شرکت تعاونی شمس با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) اظهار داشت: معظم‌له می‌فرمایند، کشور ما درگیر یک جنگ ترکیبی تمام‌عیار است که مؤلفه‌های متعددی دارد و یکی از این مؤلفه‌های مهم، جنگ ترکیبی در بحث اقتصادی است.

امیر سرتیپ طالب زاده افزود: ما باید در مبارزه با این جنگ تمام‌عیار دشمن، پیش‌قدم باشیم و تسلیم خدعه‌های دشمنان نشویم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش افزود: دشمنان قصد دارند با فشار آوردن به مردم در حوزه‌های اقتصادی، به کشورمان ضربه بزنند و مردم را نسبت به دستاوردهای نظام اسلامی بدبین کنند که خوشبختانه با تدابیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، تا به امروز موفق نشده‌اند.

وی با بیان اینکه در این جنگ ترکیبی اگر معشیت خانواده‌ها آسیب ببیند، مطمئناً بر روی توان رزم کارکنان ارتش اثرات سوء خواهد گذاشت، خطاب به اعضای مجمع گفت: هدف همه ما این است که به معیشت خانواده‌های ارتش کمک کنیم و شما باید تمام تلاش خود را به کار گیرید و آماده باشید تا این دسیسه دشمنان خنثی شود.

همچنین در ادامه، حجت الاسلام «قاضی» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه باید همواره نسبت به آینده امیدوار بود، افزود: رهبر معظم انقلاب در این‌باره می‌فرمایند، دشمن به دنبال این است که امید را در دل ما ایرانی‌ها از بین ببرد، که یکی از مصادیق جهاد تبیین، امید دادن به مردم است.

وی ادامه داد: ما باید نیازمندی‌های خانواده‌های ارتش را رصد و برای رفع این نیازها برنامه‌ریزی کنیم تا بتوانیم باری از روی دوش خانواده بزرگ ارتش برداریم.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار