استاندار یزد:

با کار جهادی می‌توانیم بار انقلاب را به دوش بکشیم

فاطمی گفت: با کار جهادی می‌توانیم بار این انقلاب را به دوش بکشیم و این انقلاب را به سامان برسانیم.
کد خبر: ۶۰۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷ - 13August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «مهران فاطمی» استاندار یزد امروز در رزمایش فاطمی۳ که با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور و جمعی از جهادگران استان یزد در مسجد حظیره برگزار شد، با گرامیداشت یاد شهدای استان یزد به ویژه شهید صدوقی، اظهار داشت: از تلاش‌ها و زحمات شبانه‌روزی و مخلصانه همه جهادگران استان یزد که در قالب بیش از ۴۰۰ گروه جهادی در جای جای استان یزد منشأ خدمات و اثرات بسیاری هستند، قدردانی می‌کنم.

وی با اشاره به آیه‌ای از قرآن کریم افزود: در این آیه شریفه آمده است که مردم را به اسلام، به قرآن، به غیر زبان‌هاتان دعوت کنید یعنی با خدمت و عمل خود، یعنی با همین جهاد خدمت‌رسانی مردم را دعوت کنید که یکی از مصادیق این خدمت‌رسانی، جهادگران هستند.

فاطمی ادامه داد: با کار جهادی می‌توانیم بار این انقلاب را به دوش بکشیم و این انقلاب را به سامان برسانیم.

استاندار یزد با اشاره به ویژگی‌های کار جهادی افزود: کار با کیفیت، پرحجم، با برنامه و منظم، ویژگی کار جهادی است برخلاف اینکه عده‌ای گمان می‌کنند کار انقلابی به معنای کار بی‌برنامه و بی‌نظم است.

وی عنوان کرد: تا دیروز از بنیانگذار انقلاب اسلامی، امام خمینی (ره) شنیده بودیم که اگر سپاه و بسیج نبود، کشور هم نبود و امروز این موضوع را به عینه می‌بینیم به نحوی که در حادثه سیل اگر جهادگران نبودند معلوم نبود، چه خسارتی به این مردم وارد می‌شد.

فاطمی با اشاره به دوران شیوع کرونا ادامه داد: اگر حضور جهادگران بسیجی در زمینه‌های مختلف نبود، معلوم نبود چه اتفاقاتی رخ می‌داد همچنان‌ که در پیشرفته‌ترین کشور‌ها دیدیم که چه اتفاقاتی رخ داد و تلفات به چه اندازه بود.

استاندار یزد اضافه کرد: امروز هم در جهاد آبرسانی، احیای قنوات، ساخت مسکن محرومان و مسکن روستایی و بسیاری از موضوعات دیگر، زحمات و تلاش‌هایی که توسط جهادگران یزد انجام می‌شود، وصف ناپذیر است.

فاطمی گفت: در کدام کشور و کجای این عالم سراغ دارید که از افطار تا سحر بعد از ۱۳ ساعت روزه‌داری، جوان بسیجی در یک منطقه محروم برای محرومان مسکن بسازد.

وی ابراز داشت: در امتداد این جهاد خدمت‌رسانی باید جهاد تبیین اتفاق بیفتد و این‌ها باید برای مردم روایت شود و در کنار این همه خدماتی که انجام می‌شود، جهاد‌امیدآفرینی نیز باید ایجاد شود.

فاطمی بیان داشت: امسال ماموریتی بزرگتر از انتخابات و دعوت عموم مردم به مسأله مشارکت نداریم، همه ما وظیفه داریم با جهاد خدمت‌رسانی و با جهاد تبیین و جهاد‌امیدآفرینی آحاد مردم را به این رویداد مهم سیاسی دعوت کنیم.

استاندار یزد تصریح کرد: این حضور لازمه امنیت ملی و قوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار