رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری:

پیش ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

«قلعه‌ای» گفت: پیش ثبت نام مدارس شاهد برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی انجام خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۸۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۹ - 07August 2023

پیش ثبت‌نام پایه دهم مدارس شاهد در چهارمحال و بختیاری آغاز شدبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «داوود قلعه‌ای» رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران در رابطه با پیش ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد، اظهار داشت: پیش ثبت نام در مدارس شاهد برای سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲ به صورت الکترونیکی و از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش به آدرس my.medu.ir انجام خواهد شد.

وی به مهلت زمانی پیش ثبت نام پایه دهم مدارس شاهد اشاره کرد و افزود: خانواده‌ها تا ۲۵ مرداد سال جاری فرصت دارند جهت انجام مراحل پیش ثبت نام دانش‌آموزان پایه دهم در مدارس شاهد اقدام نمایند.

رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در رابطه با پیش ثبت نام میان پایه‌ای ادامه داد: دانش‌آموزانی که قصد دارند به پایه‌های میانی مدارس شاهد وارد شوند در همه مقاطع تحصیلی تا ۲۵ مردادماه مهلت پیش ثبت نام خواهند داشت.

قلعه‌ای همچنین به نحوه انجام مراحل پیش ثبت نام نیز اشاره و عنوان کرد: والدین دانش‌آموزان پس از ورود به پنجره واحد خدمات الکترونیک وزارت آموزش و پرورش با نقش والدین باید بر روی آیکون پیش ثبت‌نام کلیک کرده و سپس گزینه پیش ثبت نام مدارس شاهد را انتخاب کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۶ مدرسه شاهد مقطع متوسطه دوم در نواحی ۱ و ۲ شهرستان شهرکرد، بروجن، لردگان و فارسان در استان چهارمحال و بختیاری در سه رشته نظری ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی دانش‌آموز می‌پذیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها