حجت‌الاسلام رئیسی در دیدار مردم بهمئی:

اشتغال جوانان مهم‌ترین اولویت دولت نسبت به شهرستان بهمئی است

رئیس جمهور گفت: از استاندار کهگیلویه و بویراحمد درخواست می‌کنم برای دختران و پسران جوانی که بیکار هستند حتماً اقدام به ایجاد اشتغال کنید تا جوانان دغدغه‌ای بابت درآمد و شغل نداشته باشند.
کد خبر: ۶۰۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۸ - 18July 2023

اشتغال جوانان مهم‌ترین اولویت دولت نسبت به شهرستان بهمئی استبه گزارش خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور کشورمان در دیدار مردم بهمئی، اظهار داشت: کار اصلی دولت رفع چالش‌ها و ارائه راهکار برای حل معضلات کشور است، استان کهگیلویه بویر احمد استان کم‌آبی نیست، بنابراین باید مدیریت خوبی بر منابع آبی داشته باشیم تا نیازهای آب درخصوص کشاورزی و مصارف خانگی به خوبی تأمین شود.

حجت‌الاسلام رئیسی گفت: ما در این دولت به رغم کاهش نزولات آسمانی با مدیریت خوبی که داشتیم شرایطی را فراهم کرده‌ایم تا آب به میزان کافی به مصرف کنندگان در منازل شخصی و بخش‌های کشاورزی برسد، با برنامه‌ریزی‌هایی که داریم ان‌شالله اقداماتی انجام می‌دهیم که دیگر شاهد کمبود آب در شهرستان بهمئی نباشیم.

وی افزود: موضوعی که شما عزیزان بعضاً اعلام می کنید این است که چرا مسئولان محلی غیر بومی هستند، ما درصدد این هستیم که همه مسئولان محلی از نخبگان و افراد شایسته بومی باشد، بومی گزینی اولویت اصلی دولت سیزدهم است، نباید شاهد این باشیم که برخی از تریبون‌های مختلف اعلام کنند که مسئولان محلی از خارج از استان یا شهرستان باشد.

رئیس جمهور اظهار کرد: در ارتباط با سد به من گفتند سد‌های متعددی در دستور کار است اما در برخی از مناطق مردم بهره لازم را از این سد ها ندارند، بهره بردن مردم از سدهایی که در منطقه بهمئی وجود دارد یکی از اولویت ما نسبت به این شهرستان است که اعتبارات بسیار خوبی برای این مهم در نظر گرفتیم، علت اینکه من این شهرستان را انتخاب کردم دور بودن آن از مرکز استان است، علت این بود که این شهرستان مشکلات متعددی دارد که باید مشکلاتش سریعاً رفع شود.

حجت‌الاسالام رئیسی خاطرنشان کرد: آلاینده نباید در صنایعد مخلف اعم از نفت و گاز برای مردم ایجاد کند تا مردم با امراض مختلف مواجه شوند، این موضوع هم مورد توجه شخص بنده است و برای رفع این معضل اقدامات اساسی انجام خواهم داد تا خدایی نکرده مردم با امرضا متعدد مواجه نشوند. همچنین از آقای استاندار درخواست می‌کنم برای دختران و پسران جوانی که بیکار هستند حتماً اقدام به ایجاد اشتغال کنید تا جوانان دغدغه‌ای بابت درآمد و شغل نداشته باشند.

وی ادامه داد: صنایع پایین دستی که اشاره کردم فعال شدنش در منطقه یکی از ضروریات جدی است که بتواند اشتغال لازم را برای مردم فراهم کند، زیرا به دلیل وجود کوه‌های متعدد امکان کشاورزی به خوبی وجود ندارد، درست است که امار در سطح استان پایین آمده است، اما در این شهرستان به دلیل نبود کارخانجات کماکان جوانان بیکار هستند.

ادامه دارد....

نظر شما
پربیننده ها