اعطا گواهینامه مهارت آموزی به کارکنان وظیفه مرکز آموزش ۰۸ شهید نوری نزاجا خاش

گواهینامه مهارت آموزی به کارکنان وظیفه مرکز آموزش ۰۸ شهید نوری نزاجا شهرستان خاش اعطا شد.
کد خبر: ۶۰۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰ - 12July 2023

اعطا گواهینامه مهارت آموزی به کارکنان وظیفه مرکز آموزش ۰۸ شهید نوری نزاجا خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، گواهینامه مهارت آموزی به کارکنان وظیفه مرکز آموزش ۰۸ شهید نوری نزاجا اعطا شد.

سرهنگ ستاد «محسن زورونی» سرپرست مرکز تربیت و آموزش ۰۸ شهید ابراهیم نوری خاش بیان کرد: در واقع هدف غایی و نهایی مهارت آموزی کارکنان وظیفه کمک به بهبود وضعیت اشتغال جوانان پس از فراغت از دوران سربازی است که همین امر می تواند خدمت وظیفه عمومی را به فرصتی برای مهارت آموزی و مهارت ورزی تبدیل نماید.

سرهنگ ستاد زورونی با تاکید بر اینکه بخش بزرگی از امنیت پایدار کشورمان مرهون توان و تخصص سربازان است، اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تلاش می کنند همواره با استفاده از ظرفیت و بسترهای موجود و نیز با همکاری و حضور سازمان‌های مربوطه آموزش‌ها و دوره‌ها را برگزار و گواهینامه‌ مهارت‌آموزی برای کارکنان وظیفه صادر کنند.

وی افزود: ارتش بنا دارد هیچ سربازی بعد از خدمت بدون مهارت نباشد و در این راستا هر سربازی که از خدمت مقدس سربازی ترخیص می شود سه نوع گواهینامه بگیرد؛ گواهینامه یا کارت پایان خدمت سربازی ، گواهینامه مهارت عمومی و تخصصی و گواهینامه سابقه کار که بتواند بعد از اتمام خدمت از آن جهت استخدام استفاده کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار