در بازدید از منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی: پیشرفته‌ترین سامانه‌های بومی ضدموشکی را در اختیار داریم

امیر سرتیپ صباحی‌فرد گفت: با استفاده از توان مهندسان و متخصصان داخلی، پیشرفته‌ترین سامانه‌های دفاعی ضدموشکی را تولید کرده‌ایم.
کد خبر: ۶۰۳۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۰ - 16July 2023

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: گام‌های بلندی در مسیر دست یابی به قدرت بازدارندگی فعال برداشته شده استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در منطقه پدافند هوایی شمال‌غرب، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، میزان آمادگی رزمی و توان عملیاتی این یگان پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر صباحی‌فرد با اشاره به اینکه گام‌های بلندی در مسیر دستیابی به قدرت بازدارندگی فعال برداشته شده است، اظهار داشت: امنیت جمهوری اسلامی ایران بومی و درون‌زا و نشات گرفته از انگیزه، ایمان، اراده و خودباوری کارکنان نیرو‌های مسلح است.

وی افزود: نیرو‌های مسلح کشورمان به‌ویژه پدافند همیشه در صحنه، در مورد امنیت و منافع ملی هرگز مماشات نمی‌کنند؛ چرا که خط قرمز نیرو‌های مسلح امنیت نظام و آرامش مردم است.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: با استفاده از توان مهندسان و متخصصان داخلی، پیشرفته‌ترین سامانه‌های دفاعی ضدموشکی را تولید کرده و در اختیار داریم که سبب شده است جمهوری اسلامی به‌عنوان یک قدرت منطقه‌ای در غرب آسیا مطرح شود.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار