فرمانده هوانیروز ارتش:

امنیت و اقتدار کشور مرهون رشادت و ازخودگذشتگی شهداست

امیر سرتیپ قربانی با بیان اینکه شهدا در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون خود را نثار کردند، گفت: عزّت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی آن‌ها هستیم.
کد خبر: ۶۰۳۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱ - 16July 2023

عزّت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیمبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش در جمع خانواده‌های شهدای ارتش اظهار داشت: شهدا، اسطوره‌های مقاومت، صبر و ایثار در جامعه هستند؛ چرا که این جوانان نجیب و دلاور ایران اسلامی توانستند در برابر دشمن متجاوز قد برافراشته و با ایثار و فداکاری‌های بسیار، خاک مقدس میهن را از لوث وجود دشمنان پاک کنند و همه ما امروز به آنان افتخار می‌کنیم.

امیر قربانی تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را عمل به ارزش‌های نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: خانواده‌های شهدا، ولی‌نعمتان جامعه اسلامی هستند و دیدار و حمایت از آن‌ها، وظیفه تمامی مسئولان است.

فرمانده هوانیروز ارتش با اشاره به اینکه شهدا در راه اعتلای اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خون خود را نثار کردند، افزود: ترویج فرهنگ اصیل شهدا در جامعه در مواجهه با فرهنگ غربی موجب می‌شود تا از آسیب‌ها و توطئه‌های دشمنان در امان بمانیم.

سرتیپ قربانی با بیان اینکه عزّت، امنیت و اقتدار کشور را مدیون رشادت و از خودگذشتگی شهدا هستیم، خاطرنشان کرد: مجمع یادگاران شهدای ارتش که به‌صورت خودجوش و با هدف تبلیغ و ترویج راهبرد‌های اساسی شهدا تشکیل شده، اهداف مقدس و مطلوبی را در جهت برپا داشتن پرچم پرافتخار اسلام دنبال می‌کند.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار