جانشین فرمانده کل سپاه:

دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ناامید کردن مردم است

سردار فدوی گفت: هرچند عظمت انقلاب اسلامی، دشمنان را کور کرده است، اما آن‌ها با رسانه‌ها، فضای مجازی و عملیات روانی می‌خواهند مردم را ناامید کنند.
کد خبر: ۶۰۳۵۲۱
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹ - 14July 2023

دشمن با استفاده از فضای مجازی به دنبال ناامید کردم مردم استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «علی فدوی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز در حاشیه اجرای طرح آبرسانی به ۱۱۰ روستای دارای تنش آبی استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدمات گروه‌های جهادی در خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در امیدآفرینی موثر است و امید یعنی مردم امید داشته باشند که هر کاری در داخل کشور وجود داشته باشد توسط خدمتگذاران و نوکران شان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: دغدغه اقتصاد و معیشت مردم وجود دارد و نظام و نوکران مردم پای کار می‌آیند تا این دغدغه را رفع کنند و امیدآفرینی کامل شود.

سردار فدوی ابراز داشت: اقدامات خدمتگزاران در جمهوری اسلامی ۱۸۰ درجه با کاری که خبیثان در ناامید کردن مردم انجام می‌دهند، فرق می‌کند و هرچند عظمت انقلاب، دشمنان را کور کرده اما آن‌ها با رسانه‌ها، فضای مجازی و عملیات روانی می‌خواهند مردم را ناامید کنند.

وی سپس عملکرد گروه‌های جهادی استان کرمان را در زمینه‌های آبرسانی به روستاها، ساخت جاده و مسکن روستایی و آبخیزداری و سایر موارد مطلوب ارزیابی کرد و ادامه داد: پروژه آبرسانی به روستا‌های دارای تنش یا مشکل آبی را از سال ۱۴۰۱ شروع کردیم که پیشرفت فیزیکی ۵۵ درصدی دارند و امیدواریم این پروژه را تا ۱۴۰۳ به پایان برسانیم.

جانشین فرمانده کل سپاه پیگیری برای تامین بودجه مورد نیاز پروژه‌های آبرسانی را یکی از اقدامات برشمرد و گفت: سیستان و بلوچستان، گیلان و کرمان بیشترین روستا‌های دارای تنش آبی را دارند و با اضافه شدن روستا‌های جدید به طرح آبرسانی کرمان به رتبه اول یا دوم می‌رسد و همه روستا‌های دارای تنش و یا مشکل آبی در سراسر کشور را در طرح آبرسانی می‌بریم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها