نماینده آجا در اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس یزد خبر داد؛

معرفی تعدادی ایثارگران ارتش استان یزد برای ثبت‌نام مسکن ملی

سرهنگ «نوریزاده» گفت: پس از بازگشایی دفتر سازمان ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی در مجموعه اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد و بعد از رایزنی‌های متعدد با مسئولان ارتش تعدادی از نیازمندان و ایثارگران ارتش در استان جهت معرفی و اقدامات اولیه برای مسکن ملی معرفی شدند.
کد خبر: ۶۰۲۴۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۳ - 09July 2023

سرهنگ «مهدی نوریزاده» نماینده آجا در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: پس از بازگشایی دفتر سازمان ایثارگران ارتش جمهوری اسلامی در مجموعه اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد و بعد از رایزنی‌های متعدد با مسئولین ارتش تعدادی از نیازمندان و ایثارگران ارتش در استان یزد جهت معرفی و اقدامات اولیه برای مسکن ملی معرفی شدند.

وی افزود: کار‌های اولیه ثبت نام صورت پذیرفت که ان‌شاءالله بعد از طی مراحل مربوطه بتوانند یک واحد مسکونی از واحد‌های مسکن ملی را دریافت کنند.

نوری زاده متذکر شد: نفرات انتخاب شده با حضور در دفتر ایثارگران ارتش نسبت به ثبت نامه و اقدامات مربوطه حضور یافتند. سروان «مرتضی عباسی» مسئول ایثارگران ارتش از گروه ۵۵ توپخانه اصفهان نیز جهت انجام امورات مربوط به رزمندگان و ثبت نام مسکن ملی حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار