امام جمعه موقت شهرکرد:

صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در جهان ارتباطات جایگاه ویژه‌ای دارد

حجت‌الاسلام والمسلمین «فاطمی» گفت: امروزه صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در جهان ارتباطات جایگاه ویژه‌ای دارد و در حال ایفای نقش است.
کد خبر: ۶۰۲۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰ - 09July 2023

صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در جهان ارتباطات امروز جایگاه ویژه‌ای دارد //سلام//به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، امروز آیین تودیع و معارفه مدیرکل صداوسیما چهارمحال و بختیاری با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالحسن فاطمی» امام جمعه موقت شهرکرد و رئیس حوزه‌های علمیه استان و «غلامعلی حیدری» استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «ابوالحسن فاطمی» امام جمعه موقت شهرکرد و رئیس حوزه‌های علمیه چهارمحال و بختیاری در این برنامه، اظهار داشت: در این جهان پهناور و گسترده که وسائل ارتباط جمعی و امکانات رسانه‌ای پیشرفت بسیاری داشته‌اند یک تشکیلات مقتدر و مرکز قدرتمند به نام صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حال ایفای نقش است.

وی با اشاره به اینکه صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در جهان ارتباطات جایگاه ویژه‌ای دارد افزود: امروزه بزرگ‌ترین دستگاه تبلیغاتی صداوسیما است و به همین جهت تمامی افرادی که در عرصه خدمت می‌کنند باید دارای ایمان قوی، نشاط بالا و عزم راسخ باشند.

امام جمعه موقت شهرکرد در پایان از زحمات «یوسف افشارنیا» مدیرکل اسبق صداوسیما چهارمحال و بختیاری قدردانی و برای «سیدمحسن حسینی» مدیرکل جدید این سازمان آروزی توفیق کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها