نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

رفع کم‌وکاستی‌ها نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه مردم کردستان سزاوار بهترین خدمات از جانب مسئولان نظام هستند، گفت: رفع مشکلات و کم‌وکاستی‌ها نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان است.
کد خبر: ۶۰۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۴ - 09July 2023

رفع کم‌وکاستی‌ها نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در جلسه شورای اداری استان کردستان با بیان اینکه مسئولیت در نظام اسلامی برای هر فردی فرصت محسوب می‌شود، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید از این فرصت اندک، درست استفاده کرده و به مردم خدمت‌رسانی کنند.

وی گفت: مدیران باید فرصت را مغتنم شمرده و خدمات شایسته به مردم ارائه داده و به نفع مردم و پیشرفت کشور کار انجام دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با ابراز خرسندی از اینکه دولت سیزدهم تاکنون اقدامات خوبی انجام داده و عزمش را برای خدمت به مردم جزم کرده است، تصریح کرد: رفع مشکلات و کم‌وکاستی‌ها نیازمند همکاری همه جانبه مسئولان است.

این مسئول با بیان اینکه مردم کردستان سزاوار بهترین خدمات از جانب مسئولان نظام هستند، تصریح کرد: همه با هم باید با تلاش و روحیه جهادی در این مسیر تلاش کنیم.

پورذهبی در پایان با اشاره به سفر اخیر خود به حج تمتع؛ به اهمیت حج و فلسفه حضور در سرزمین وحی پرداخت و گفت: حج درس وحدت، اتحاد و انسجام ملت‌ها و محبت به دیگران برای اهل ایمان است، در زمان حضور در مسجد الحرام وقتی روبروی خانه خدا قرار گرفتم برای سلامتی و پیشرفت مردم کردستان با تمام وجود دعا کردم، امیدوارم که این سفر نصیب همگان شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار