پوستر هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری رونمایی شد

‌اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر و آیین رونمایی از پوستر هفتمین دوره این جشنواره با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد.
کد خبر: ۶۰۱۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۵ - 04July 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، ‌امروز اولین جلسه شورای سیاست‌گذاری جشنواره رسانه‌ای ابوذر و آیین رونمایی از پوستر هفتمین دوره این جشنواره با حضور مسئولان استانی و اصحاب رسانه در دفتر امام جمعه شهرکرد برگزار شد، در این برنامه «احسان ربیعی» مسئول بسیح رسانه چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: مقدمات برگزاری برنامه باید به گونه‌ای انجام شود که اصحاب رسانه برای حضور مقتدرانه در جشنواره انگیزه پیدا کنند.

وی افزود: سال گذشته ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر چهارمحال و بختیاری ارسال و ۳۷ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند و پیش‌بینی می‌شود در سال جاری آثار بیشتری به دبیرخانه این جشنواره ارسال شوند.

مسئول بسیح رسانه چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ارسال آثار و بارگزاری الکترونیکی آن‌ها در سایت بسیج رسانه استان تا ۳۰ آبان ماه ادامه خواهد داشت و پس از آن آثار در یک بازه زمانی دو ماهه مورد ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند.

ربیعی عنوان کرد: اصحاب رسانه می‌توانند آثار خود را در ۱۰ قالب شامل گزارش خبری، مصاحبه، یادداشت، سرمقاله، تیتر، اینفوگرافی، موشن‌گرافی، کلیپ، مستند ویدئویی و پادکست به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای ابوذر ارسال کنند.

وی ‌با اشاره به محور‌های هفتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، خاطرنشان کرد: شعار سال، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، دستاورد‌های انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه‌های اقدام، امید و نشاط آفرینی، خانواده، ازدواج و فرزندآوری، سبک زندگی ایرانی اسلامی، رسانه و گروه‌های جهادی، جایگاه زن در تعالی جامعه، نقش عفاف و حجاب در اعتلای جامعه و مکتب شهید سلیمانی از جمله محور‌های این جشنواره هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها