مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در شهرکرد

«طاهری» با اشاره به برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در شهرکرد، گفت: این مهمانی روز پنج‌شنبه آغاز و تا جمعه ادامه خواهد داشت، آماده‌سازی موکب‌ها نیز حدود دو روز پیش از آغاز مهمانی انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۰۰۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۷ - 02July 2023

برگزاری مهمانی بزرگ غدیر در شهرکردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی طاهری» مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری و دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در استان در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه غدیر یک دستور تاریخی است، اظهار داشت: درواقع پیامبر اکرم (ص) در واقعه غدیر از حاضران خواست پیام غدیر را الی‌الیوم‌القیامه به تمامی غائبان ابلاغ کنند.

وی با بیان اینکه پیام غدیر در ابتدا باید درک و پس از آن به تمامی مردم جهان تا روز قیامت ابلاغ و رسانده شود، افزود: امام خمینی (ره) نیز به واسطه انقلاب اسلامی محتوای غدیر را به تمامی مردم جهان ابلاغ کردند همچنین این انقلاب نورانی با استفاده از مبانی غدیر به احیای شیعیان پرداخت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری بهترین شیوه تبلیغ غدیر را نوع اجتماعی دانست و ادامه داد: یکی از بهترین روش‌های تبلیغ غدیر این است که جشن‌های خیابانی با مشارکت و همکاری مردم برگزار شوند.

طاهری با تاکید بر اهمیت بهره‌مندی از ظرفیت مردم در برگزاری جشن‌های عید غدیر، عنوان کرد: بنیاد بین‌المللی غدیر تنها به ساماندهی امور می‌پردازد.

وی اضافه کرد: سال گذشته در تهران به مناسبت عید غدیر در یک فاصله ۱۰ کیلومتری مهمانی غدیر برگزار شد، در سال جاری نیز این شیوه برگزاری جشن به در برخی استان‌های کشور از جمله چهارمحال و بختیاری به کار گرفته شده و مقرر است مهمانی بزرگ غدیر در خیابان کاشانی شهرکرد برگزار شود.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مهمانی غدیر در شهرکرد از ساعت چهار عصر روز پنج‌شنبه آغاز و تا ظهر جمعه ادامه خواهد داشت، آماده‌سازی موکب‌ها نیز حدود دو روز پیش از آغاز این مهمانی انجام می‌شود.

طاهری با بیان اینکه در مهمانی غدیر شهرکرد ۲۰۰ موکب فعالیت دارند، یادآور شد: غدیر ظرفیتی بسیار غنی برای ایجاد شادی اجتماعی با حفظ چارچوب‌های اخلاقی محسوب می‌شود بنابراین باید به خوبی از آن بهره برد.

وی بیان کرد: یکی از بانوان در شهرکرد وظیفه آماده‌سازی یک کیک چندمتری را برعهده دارد که مقرر است این کیک بین شرکت‌کنندگان در مهمانی بزرگ غدیر توزیع شود همچنین برنامه‌های متنوع از جمله بازی، نقاشی، موکب‌های شاد و جشن بادکنک‌ها برای کودکان در این ویژه‌برنامه در نظر گرفته شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ظهر روز جمعه پس از اقامه نماز ظهر به قید قرعه به ۱۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان در مهمانی غدیر شهرکرد هدایایی اهدا می‌شود همچنین برنامه‌ریزی لازم جهت توزیع ۳۰ هزار غذا انجام شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار