مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خبر داد؛

اعزام بیش از ۳۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم

«کریمی» گفت: همزمان با فصل تابستان بیش از ۳۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۶۰۰۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹ - 01July 2023

اعزام بیش از ۳۰ گروه جهادی بسیج دانشجویی به مناطق محروم استانبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، «مرتضی کریمی» مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت آشنایی عموم دانشجویان با مبحث جهاد و ایثار، اظهار داشت: با توجه به تلاش بسیج دانشجویی به منظور بسترسازی مناسب جهت حضور دانشجویان در عرصه‌های مختلف فعالیت‌های جهادی، برنامه‌ریزی لازم برای خدمت‌رسانی بیش از ۳۰ گروه جهادی طی تابستان امسال در مناطق شهری و روستایی استان صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه خدمات‌رسانی گروه‌های جهادی ذکر شده از ۸ تیرماه آغاز و تا ۲۰ مرداد ماه ادامه خواهد داشت، افزود: در کنار دوره‌ها و برنامه‌های متنوع بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری در تابستان پیش رو، معاونت عملیات جهادی بسیج دانشجویی استان اقدام به برگزاری قرارگاه عهد خدمت تابستان ۱۴۰۲ کرده است.

کریمی هدف از برگزاری این اردو‌ها را دو مبحث تربیت جهادی و خدمت خالصانه بیان کرد، که لازم است با حمایت دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها به بهترین شکل اجرایی شود.

مسئول بسیج دانشجویی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی استان در سال جاری با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان اقدام به اجرای طرح شهید روح الله عجمیان به منظور بهسازی و شاداب سازی مدارس استان در خلال فعالیت‌های جهادی خود کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار