نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بردسکن:

سنگرسازان بی‌سنگر پشتیبان جمهوری اسلامی بودند

حجت‌الاسلام «اسماعیل مروجی‌نسب» گفت: در دوران دفاع مقدس سنگرسازان بی‌سنگر در عرصه جهاد پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند.
کد خبر: ۵۹۶۶۲۱
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۷ - 14June 2023

سنگرسازان بی‌سنگر پشتیبان جمهوری اسلامی بودندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، حجت‌الاسلام «اسماعیل مروجی‌نسب» نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بردسکن در یادواره سه شهید جهادگر این شهرستان که در آستانه سالروز تأسیس جهاد سازندگی با حضور مسئولین محلی و قشرهای مختلف مردم در یادمان شهدای گمنام بوستان ولیعصر (عج) برگزار شد، اظهار داشت: در آغازین ماه‌های پیروزی انقلاب اسلامی جهاد سازندگی با هدف محرومیت‌زدایی به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد.

وی افزود: کار و تلاش مخلصانه و شبانه‌روزی از عوامل پویایی و جاودانگی جهادگرانی است که از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در مناطق محروم به دنبال زدودن غبار محرومیت از چهره روستاها بودند و با آغاز جنگ تحمیلی با توکل بر خدا و بسیج امکانات در قالب سنگرسازان بی‌سنگر خدمات شایسته‌ای ارائه کردند، پیشکسوتان جهاد سازندگی بعد از دفاع مقدس در سنگر خدمت به مردم از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

نماینده ولی فقیه در جهاد کشاورزی بردسکن ادامه داد: امروز جهاد کشاورزی در مسیر جهاد سازندگی قرار دارد. چالش‌های حوزه کشاورزی با حمایت از این بخش بر طرف می‌شود.

مروجی‌نسب گفت: خدمت بی‌منت، اخلاص در عمل، خستگی‌ناپذیری و مسئولیت‌پذیری از ویژگی‌های شاخص جهادگران در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بود که امروز نیز گروه‌های جهادی به این ویژگی‌ها متخلق هستند.

وی در پایان یاد و خاطره شهیدان جهادگر «علی پیرایش»، «عبدالرضا داوود» و «محمود رمضانی» را گرامیداشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها