دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان مطرح کرد؛

لزوم غربالگری، استعدادیابی و آموزش زندانیان برای اشتغال آنها

«جباری» بر لزوم غربالگری، استعدادیابی و آموزش زندانیان در جهت اشتغال آنها تأکید کرد و گفت: باید برنامه‌های اصلاحی، تربیتی و اشتغال‌زایی طوری اجرایی شود که زندانی اصلاح شده و بعد از آزادی وارد بازار کار شود.
کد خبر: ۵۹۵۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴ - 11June 2023

لزوم غربالگری، استعدادیابی و آموزش زندانیان در جهت اشتغال آنهابه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «محمد جباری» دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کردستان امروز در جلسه ستاد ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری زندانهای استان کردستان در سنندج بر لزوم غربالگری، استعدادیابی و آموزش زندانیان در جهت اشتغال آنها تأکید کرد و اظهار داشت: باید برنامه‌های اصلاحی، تربیتی و اشتغال‌زایی طوری اجرایی شود که زندانی اصلاح شده و بعد از آزادی وارد بازار کار شود.

«مجتبی محمدی» مدیرکل زندان‌های استان کردستان نیز با بیان اینکه استفاده بهینه از ظرفیت پابند الکترونیکی در کاهش چشمگیر جمعیت زندانیان نقش به‌سزایی دارد، اظهار داشت: در حال حاضر 45 نفر از زندانیان استان از پابند الکترونیک استفاده کرده که می‌طلبد تا این آمار افزایش یابد. 

وی توسعه اشتغال زندانیان با هدف حمایت از خانواده‌های آنان را از برنامه‌های اولویت‌دار عنوان کرد و افزود: تلاش داریم علاوه بر اشتغال زندانیان، برنامه‌هایی نیز برای ایجاد اشتغال مولد خانواده زندانیان فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار