ارسال آثار به جشنواره «یوسف» در قم تمدید شد

معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از تمدید مهلت ارسال آثار به مرحله استانی دوازدهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف خبر داد.
کد خبر: ۵۷۴۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۳ - 20February 2023

ارسال آثار به مرحله استانی دوازدهمین جشنواره «یوسف» در قم تا ۱۵ فروردین تمدید شد«وحید رسولی» معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: از زمان اعلام فراخوان دوازدهمین دوره مرحله استانی جشنواره جایزه ادبی یوسف با موضوع داستان کوتاه دفاع مقدس در قم، تاکنون ۷۵ اثر به دبیرخانه ارسال شده است.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به دبیرخانه استانی جشنواره یوسف در قم تا ۱۵ فروردین ۱۴۰۲ تمدیده شده است، گفت: این جشنواره در بخش بزرگسالان با موضوع دفاع مقدس و رزمندگان اسلام و جبهه مقاومت، بخش نوجوان با رعایت اسلوب داستانی نویسی ویژه این گروه سنی و بخش ویژه با محوریت «وحدت ملی، ایران قوی» برگزار می‌شود.

رسولی با تاکید بر اینکه داستان‌های ارسالی باید به صورت ورد تایپ شده بوده و از چهار هزار کلمه بیشتر نباشد، عنوان کرد: جوایز دوازدهمین جشنواره جایزه ادبی یوسف ۱۵۰ میلیون ریال، ۱۲۰ میلیون ریال و ۱۰۰ میلیون ریال ویژه نفرات اول تا سوم در هر بخش در نظر گرفته شده است.

معاون ادبیات و تاریخ دفاع مقدس اداره کل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم اضافه کرد: قرار است در اسفند ماه یک کارگاه تخصصی داستان نویسی با حضور احسان عباسلو، دبیر علمی دوازدهمین جایزه ادبی یوسف، در قم برگزار شود تا هم انگیزه‌ای برای شرکت کنندگان باشد و هم اشکالات احتمالی نویسندگان برطرف شود.

وی افزود: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند آثار خود را از طریق پیام رسان ایتا به شماره ۰۹۳۶۸۳۱۱۹۲۰ (وحید رسولی) و یا رایانامه jayezeadabiyousef ۱۰ qom@gmail.com ارسال کرده یا با شماره ۰۲۵۳۳۵۵۴۲۱۱ مربوط به دبیرخانه جشنواره واقع در انتهای بلوار شهید صدوقی، ضلع جنوبی میدان مفید، ساختمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس قم تماس بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها