رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح:

ملت ایران به رهبر انقلاب و نظام اسلامی وفادار است/ ادیان توحیدی به ایران تعهد دارند

حجت‌الاسلام گواهی با تاکید بر اینکه ملت ایران تا آخرین نفس از حضرت فاطمه زهرا (س) حجاب و عفاف و ارز‌ش‌های آن‌ها دفاع خواهند کرد، گفت: ۸۵ میلیون ایرانی با عفاف فاطمی، وفادار به رهبری و نظام اسلامی است.
کد خبر: ۵۶۴۳۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ - 29December 2022

۸۵ میلیون ایرانی وفادار به رهبر و نظام اسلامی است/ ادیان توحیدی به ایران تعهد دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام «عبدالعلی گواهی» رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح در یادواره شهدای قرآنی یاران سلیمانی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی و یار دیرینشان شهید ابومهدی المهندس از یاران حقیقی حضرت ولی عصر (عج) بودند، اظهار داشت: مردم ایران در این روز‌های واپسین اغتشاشات و فتنه‌ها برای تثبیت نظام اسلامی در مراسمات مختلف تشیع شهدای گمنام در سراسر کشور، اجتماع حماسه ۹‌دی و امشب در این جلسه نورانی حضور معنادار داشتند.

وی گفت: پیام حضور گسترده مردم ایران به دشمنان این است که بدانند ایران روی خون پاک شهدا پا نخواهد گذاشت و تا ایرانیان زنده‌اند راه شهیدان را ادامه خواهند داد و هرگز از وصیت‌نامه شهدا که حفظ آرمان‌های امام (ره) و رهبری معظم انقلاب است، عدول نخواهند کرد و ایستادگی می‌کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح به حضور گسترده عموم مردم در این یادواره اشاره و با تاکید براینکه همه حاضران در این جلسه برای تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا جمع شده‌اند، گفت: ایران کشور رسول‌الله (ص)، امیرالمومنین (ع) سیدالشهدا (ع) و حضرت، ولی عصر (عج) و شهیدان سلیمانی و همدانی است.

حجت‌الاسلام گواهی به برگزاری یادواره شهدای ادیان توسط شهید حسین همدانی اشاره و تاکید کرد: در جلسه‌ی که به همت شهید حسین همدانی سال‌ها پیش در این مکان برگزار شد همه ادیان توحیدی جمع شدند و همگی به انقلاب و امام انقلاب (ره) و پرچمدار آن مقام معظم رهبری اعلام وفاداری کردند.

وی تجربه ایران اسلامی در فتنه‌های عجیب سال‌های ۷۸ و ۸۸ را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه کشورمان در این فتنه‌ها بیمه شده و حادثه‌های زیادی را تجربه کرده است، افزود: ۹دی روز وفاداری مردم بود؛ سال ۹۸ نیز نقشه شوم دشمن نقش برآب شد و جوانان امروز آمده‌اند به دشمن بگویند اگر رزمندگان دیروز نیستند ما در کنار ملت ایستاده‌ایم.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: مجموع جمعیتی که در پی فراخوان‌های رسانه‌های بیگانه در این ایام به اغتشاشا پرداخت کمتر از ۱۰۰ هزار نفر بودند درحالی که ۸۵ میلیون مردم ایران با عفاف و حجاب فاطمی در کنار رهبر معظم انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و یک بار دیگر به دشمنان نه گفتند.

حجت‌الاسلام گواهی شهیدان حافظ قرآن را به‌عنوان رهبران جامعه معرفی کرد و افزود: ما امروز وفاداریمان نسبت به آرمان شهدا اعلام می‌کنیم و تاکید می‌کنیم ما مردم کوفه نبودیم و نیستیم لذا این ملت تا آخرین نفس از فاطمه زهرا (س) و حجاب و عفاف فاطمی و زینی و ارز‌ش‌های آن‌ها دفاع خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ما ملتی نیستیم که سیدالشهدا به مسلخ برود و سپس غسل شهادت کنیم، بلکه ما به تعبیر رهبر انقلاب اسلامی ملت شهادت هستیم، افزود: در مقابل استکبار جهانی ایستادگی خواهیم کرد؛ ما با وجود همه مشکلات اقتصادی، تحریم‌ها و تبلیغات گسترده رسانه‌ای ایستاده‌ایم و خودمان مسوولین‌مان را انتخاب می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم انسان‌های معلوم‌الحال که دست‌شان به خون ۱۷ هزار بی‌گناه ایرانی آلوده است برایمان تعیین تکلیف کنند.

رئیس عقیدتی سیاسی ستاد کل نیرو‌های مسلح به ترور‌های داعش‌وار گروهک منافقین در دوران پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: ما داعش را در دهه ۶۰ در ترور شخصیت‌های حقیقی و حقوقی در تهران، ترکمن صحرا و کردستان و خوزستان مشاهده کرده‌ایم. آن‌ها رئیس‌جمهور و نخست‌وزیر ما را در چند روز به شهادت رساندند و سپس شهید بهشتی و ۷۲ تن، از یارانشان را، به شهادت رساندند و حالا امریکایی‌ها در حرکتی مضحک سرکرده این گروهک را رئیس‌جمهور ایران معرفی می‌کنند.

حجت‌الاسلام گواهی به خدمات شهید سلیمانی در کشور‌های جبهه مقاومت برای مبارزه با داعش پرداخت و با بیان اینکه ملت عراق، لبنان و سوریه خودشان را نجات یافته شهید سلیمانی می‌دانند، افزود: دشمن بداند ایران سوریه، عراق و لبنان نیست و ما همواره در کنار هم با هم زیر چتر ولایت بصیرت خواهیم داشت و مسوولین درحال تلاش هستند و ان‌شاءالله از بحران‌های اقتصادی عبور خواهیم کرد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار