پیام تسلیت آیت‌الله «صفایی بوشهری» در پی شهادت رئیس جمهور

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر در پی شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۶۶۸۵۳۳
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷ - 20May 2024

پیام تسلیت آیت‌الله «صفایی بوشهری» در پی شهادت رئیس جمهوربه گزارش دفاع پرس از بوشهر،آیت الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر باصدور پیامی شهادت آیت الله رئیسی وهمراهانش را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

إنّ الّذین آمنوا و عَمِلوا الصالحات إنا لا نُضیع أجر مَن اَحسنَ عَملاً
 
سپاس و ستایش خداوند را سزاست که مجاهدت، خدمت و شهادت را طریق تعالی قرار داد. درود و سلام بی‌کران بر پیامبر رحمت و هدایت و خاندان معصومش که ستارگان پرفروغ و بی‌غروب جهان انسانیت می‌باشند.
با نهایت تأثر، حزن و اندوه، شهادت ریاست محترم جمهوری مخلص انقلابی، پرتلاش، ولایی، مردمی، خلیق و محبوب، برادر بسیار بزرگوار؛ حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه؛ آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه محترم تبریز، آقای امیر عبدالهیان؛ وزیر ارجمند امور خارجه و آقای دکتر رحمتی؛ استاندار محترم آذربایجان شرقی، سردار موسوی؛ فرمانده یگان حفاظت ریاست جمهوری و کادر پرواز به حضرت بقیه‌الله‌الاعظم روحی فداه و مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه)، هیئت محترم دولت و مردم عزیز ایران به ویژه بازماندگان ارجمند تسلیت عرض می‌نمایم.
آن رئیس‌جمهور محترم در تمام فراز و نشیب‌های انقلاب با نهایت قدرت در خدمت به انقلاب مجاهدت نمود و آثار، برکات و تحولات بسیار ارزشمندی در قوه قضاییه، تولیت حرم مطهر رضوی، هیئت دولت و مجلس خبرگان رهبری به جای گذاشتند.
بی‌تردید این فقدان بسیار ناگوار می‌باشد؛ ولی همانطور که رهبر عزیز و بزرگوارمان فرمودند: هیچ خلأیی در روند انقلاب شکو‌همند و اوضاع مدیریت اجرایی و خدمت بر مردم عزیز نخواهد گذاشت و نظام اسلامی با قدرت براه خود ادامه خواهد داد.
در پایان بار دیگر شهادت سیدالشهدای خدمت و خادم‌الرضا (علیه السلام) و همراهان ایشان در سالروز میلاد حضرت ثامن الحجج عالِم آل محمد (صل‌الله علیه و آله و سلم) تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجه آن شهدای والامقام، تعجیل در ظهور بقیه‌الله‌الاعظم روحی فداه و طول عمر با عزت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) و تمامی خدمتگزاران صدیق نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرافرازی روز افزون و صبر و اجر عظیم برای خانواده آن شهدای والامقام مسئلت می‌نمایم.
صفایی بوشهری
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر
انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها