جانشین انتظامی کل کشور:

اخلاص شهید «سلیمانی» استکبار را به زانو درآورد

«رضایی» گفت: سردار سپهبد شهید «قاسم سلیمانی» مطیع امر ولایت بود و کارهایش را برای ریا به نمایش نمی‌گذاشت و بخاطر همین اخلاص استکبار بزرگ را به زانو درآورد.
کد خبر: ۵۵۴۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۶ - 05November 2022

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سردار «قاسم رضایی» جانشین کل انتظامی کشور با همراهی سردار «عبدالرضا ناظری» فرمانده انتظامی استان کرمان و معاونین و روسای پلیس‌های تخصصی استان، امروز در بدو ورود به کرمان ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا به مقام سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» ادای احترام کرد.

وی در جمع دانش آموزان و مردم در گلزار شهدای کرمان اظهار داشت: کل کشور با تاکید بر این مطلب که مردم بسیاری از کشور‌ها عاشق حاج قاسم هستند، بزرگترین خصلت ایشان اخلاص نیت در پیشگاه خداوند برای انجام تکالیف بود و کرمانی‌های عزیز باید این افتخار را حفظ کرده و این پرچم افتخار را در اهتزاز نگه دارند.

رضایی در جمع مردم در گلزار شهدای کرمان افزود: بسیار شاکرم که در بدو ورود به استان مقاومت توفیق زیارت قبور شهدا به ویژه شهید حاج «قاسم سلیمانی» را پیدا کردم، این شهید گرانقدر در حقیقت برای کشور افتخار آفریدند و نماد مقاومت است.

وی عنوان کرد: سردار سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» مطیع امر ولایت بود و کارهایش را برای ریا به نمایش نمی‌گذاشت و بخاطر همین اخلاص استکبار بزرگ را به زانو درآورد.

جانشین انتظامی کل کشور گفت: کارهایمان را ارزان نفروشیم هیچ فرقی نمی‌کند خانم باشد یا آقا باشد، سن و سال هم نمی‌شناسد هر کس که می‌تواند باید زندگی خودش را و رفتار خودش را با اصل خودش تطبیق دهد.

حاج قاسم مطیع امر ولی بود کارش را به نمایش ریایی نمی گذاشت

حاج قاسم مطیع امر ولی بود کارش را به نمایش ریایی نمی گذاشت

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار