معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان:

افتخارات ملت ایران بر استکبارستیزی و اتحاد ملی استوار است

«ییلاقی» گفت: افتخارات مردم ایران اسلامی همواره بر استکبارستیزی، استقلال و اتحاد ملی استوار بوده است.
کد خبر: ۵۵۴۸۰۹
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷ - 08November 2022

افتخارات ملت ایران بر استکبارستیزی و اتحاد ملی استوار استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «محمدرضا ییلاقی» معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران در واکنش به برخی حاشیه سازی‌ها و رفتار‌های تفرقه افکنانه تعدادی از ورزشکاران در رقابت‌های ورزشی اظهار داشت: همه ورزشکاران ما باید بدانند اتحاد ملی و وحدت همه اقشار یک اصل است و نباید فراموش کنند که نماینده کدام سرزمین و چه فرهنگ و آیینی هستند.

وی افزود: ایران سرزمین رشادت‌ها و دلاوری‌ها و مهد تمدن و فرهنگ است و نمایندگان این سرزمین باید به موازین و باور‌های جامعه احترام بگذارند و از هرگونه رفتاری که موجب آسیب به وحدت ملی و اتحاد جامعه است بپرهیزند.

ییلاقی عنوان کرد: یقیناً برخی رفتار‌های غیرموجه و ورود ناآگاهانه به موضوعات حساس توسط ورزشکاران که امنیت ملی را خدشه‌دار می‌کند تبعات سنگینی هم برای جامعه و هم برای ورزشکار دارد و توصیه اکید بنده این است که هیچ ورزشکاری در زمین طراحی شده دشمنان این سرزمین بازی نکند.

این مسئول خاطرنشان کرد: باور دارم که ورزشکاران نماد وحدت ملی و تجسم افتخارات هر جامعه‌ای هستند و افتخارات مردم ایران اسلامی همواره بر استکبارستیزی، استقلال و اتحاد ملی استوار بوده است.

ییلاقی با اشاره به دسیسه‌هایی که از ابتدای انقلاب برای مردم ایران طراحی و تحمیل شد، تصریح کرد: ورزشکاران از جامعه جدا نیستند و بخشی از مردم هستند و تجربیات نشان می‌دهد هر حرکتی که موجب مخدوش شدن اتحاد ملی، استقلال و همدلی در جامعه شود با تشویق و تایید بدخواهان و دشمنان مردم ایران همراه خواهد شد و لذا ورزشکاران ما باید خصوصا در روز‌های غبارآلود هوشیاری و زکاوت بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار