فرمانده نیروی دریایی ارتش تأکید کرد؛

توانمندی «نداجا» در تأمین امنیت شاهراه‌های تجارت ایران و شناور‌های سایر کشور‌ها

امیر دریادار «ایرانی» ایستادگی مقتدرانه دریادلان نداجا در مقابل بیگانگان را برگرفته از آموزه‌های قرآنی دانست و گفت: می‌توانیم علاوه بر امنیت شاهراه‌های تجارت کشور، امنیت شناور‌های سایر کشور‌ها را هم تأمین کنیم.
کد خبر: ۶۶۸۰۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ - 19May 2024

امیر دریادار شهرام ایرانیبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر دریادار «شهرام ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش در اختتامیه اجلاس سراسری نماز نداجا، خطاب به مبلغین و فرماندهان منتخب مناطق و پایگاه‌های نیروی دریایی اظهار داشت: حرکت شما باعث عزت جهان اسلام است.

امیر ایرانی با اشاره به احداث مدارس قرآنی و تاکید بر بهسازی و نوسازی مساجد در تمامی مناطق و پایگاه‌های نداجا گفت: ما با مباحث قرآنی شروع و با توجه ویژه به نهج‌البلاغه و قرآن، سعی کردیم نگاه خاصی به فعالیت‌های قرآنی و مراکز آموزشی قرآنی داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش در ادامه گفت: فرهنگ از آموزش تأثیر می‌پذیرد؛ لذا هرچه بتوانیم مساجد و آموزش‌های قرآنی را پویاتر کنیم، رشد بیشتری خواهیم داشت.

وی به سالروز بازگشت غرورآفرین ناوگروه ۸۶ اشاره و با بیان اینکه با اعتلای فرهنگ قرآنی بهتر می‌توانیم فرهنگ اسلامی و ایرانی را به جهانیان نشان دهیم، عنوان کرد: یکی از دستاورد‌های فعالیت‌های قرآنی، ناوگروه ۸۶ و حضور دائمی در دریا‌ها و اقیانوس‌هاست و همین اعتلای فرهنگ قرآنی باعث دلگرمی دریادلان است.

دریادار ایرانی خاطرنشان کرد: این حضور و ایستادگی دریادلان برگرفته از آموزه‌های قرآنی است که دریادلان ما با اقتدار جلوی بیگانگان می‌ایستند و با افتخار ابراز می‌کنند که می‌توانند علاوه بر امنیت شاهراه‌های تجارت کشور، امنیت شناور‌های سایر کشور‌ها را هم تأمین کنند.

اختتامیه اجلاس سراسری نماز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور حجت‌الاسلام و‌المسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، دریادار «ایرانی» فرمانده نیروی دریایی ارتش و حجت‌الاسلام والمسلمین «حسین صنعت‌پور امیری» رئیس اداره عقیدتی سیاسی این نیرو، در سالن شیخ صدوق واقع در حرم شاه عبدالعظیم حسنی برگزار شد.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار