مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان خبر داد؛

چاپ ۶۰ عنوان کتاب دفاع مقدس در سال گذشته/ احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس کردستان نیازمند بودجه است

سردار «مالکی» با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ با محوریت نیرو‌های مسلح، ۶۰ عنوان کتاب از خاطرات شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان چاپ و منتشر شده است.
کد خبر: ۵۱۶۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۸ - 14April 2022

موزه دفاع مقدس نماد ایثار و مقاومت مردم کردستان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، سردار «ذبیح‌الله مالکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، امروز (پنج‌شنبه) با سردار «علی آزادی» فرمانده انتظامی استان دیدار کرد.

وی در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه نیروی انتظامی و تبریک حلول ماه مبارک رمضان، به جایگاه قدسی و معنوی ماه مبارک رمضان کریم اشاره کرد و اظهار داشت: ماه مبارک رمضان جایگاه منحصربه‌فردی نسبت به دیگر روز‌ها و ماه‌های سال دارد و همواره به بهره‌گیری مسلمانان از برکات آن سفارش شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان افزود: ماه مبارک رمضان افزون بر فضیلت معنوی و قدسی، ماه تمرین فضایل نیکویی همچون خویشتن‌داری، بردباری، مدارا و شکیبایی است و خداوند تبارک و تعالی مناسک و عبادات ویژه این ماه را وسیله پالایش و تزکیه نفوس مؤمنان و تثبیت فضایل اخلاقی و معنوی در آنان قرار داده است.

سردار مالکی به احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کردستان اشاره کرد و گفت: تاکنون دیوارکشی این مرکز فرهنگی پیشرفت ۷۰ درصدی داشته و نقشه واگذاری آن به پیمانکار نیز آماده است.

وی با بیان اینکه برای ادامه روند احداث مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان کردستان نیازمند بودجه هستیم، گفت: این مرکز فرهنگی به‌عنوان نماد مقاومت، ایثار و ازخودگذشتگی مردم کردستان در دوران دفاع مقدس، برای تکمیل و بهره‌برداری نیازمند بودجه است.

سردار مالکی با اشاره به فعالیت‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان، تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ با محوریت نیرو‌های مسلح، ۶۰ عنوان کتاب از خاطرات شهدا، رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان چاپ و منتشر شده است.

وی خاطرنشان کرد: سالانه در سراسر کشور در ایام خاص مانند هفته دفاع مقدس، از پیشکسوتان نیرو‌های مسلح تقدیر و تشکر خواهد شد و سال گذشته نیز برای اولین بار در سطح کشور، از تمامی پیشکسوتان نیرو‌های مسلح استان کردستان تجلیل شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان ضمن قدردانی از زحمات و خدمات شایسته نیروی انتظامی استان در ایجاد و صیانت از امنیت پایدار، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های شبانه‌روزی نیروی انتظامی، شاهد وجود نعمت امنیت در استان کردستان هستیم و امنیت و آرامش کنونی استان در سطح بالایی قرار دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار