توصیه معاون اول رئیس جمهور به شهرداران

مخبر گفت: شهرداران نسبت به مسائل مرتبط با فاضلاب و ایمنی شهر‌ها اهتمام جدی داشته باشند.
کد خبر: ۵۰۱۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۶ - 22January 2022

شهرداران نسبت به مسائل مرتبط با ایمنی شهر‌ها اهتمام داشته باشند

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «محمد مخبر» معاون اول رئیس‌جمهور تعدادی از شهرداران کلانشهر‌ها عصر امروز (شنبه) با معاون اول رئیس جمهور دیدار و گفت‌وگو کردند.

 مخبر در این جلسه با تبریک سالروز میلاد باسعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر بر ضرورت اهتمام ویژه شهرداری‌ها به مسائل مرتبط با فاضلاب و ایمنی شهر‌ها تأکید کرد و گفت: شهرداران کشور باید دقت کافی را در هزینه‌کرد منابع لحاظ کنند.

در این جلسه، شهردار تهران گزارشی از روند اجرای مصوبات جلسه گذشته ارائه و توضیحاتی در خصوص آخرین پیگیری‌های صورت گرفته مطرح کرد.

در این نشست همچنین پیشنهادات و اصلاحات مورد نظر شهرداران کلانشهر‌ها در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۱ مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

تعیین تکلیف قدرالسهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده، امکان سرمایه‌گذاری شهرداری‌ها، موضوع آراء سنواتی کمیسیون ماده ۱۰۰، شفاف‌سازی قدرالسهم و حق و حقوق قانونی شهرداری‌ها از جرائم رانندگی، موضوعات مرتبط با سازمان تأمین اجتماعی، مسائل مرتبط با توسعه شبکه فاضلاب، رعایت آیین‌نامه معاملات شهرداری‌ها در ثبت سامانه دولتی و تهاتر بدهی‌های دولت به شهرداری‌ها از جمله موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها