با حضور سردار مرادحاجتی صورت گرفت؛

معرفی نماینده اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در گتوند

«غلامرضا استادی» از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان گتوند به عنوان مشاور فرماندار و نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این منطقه معرفی شد.
کد خبر: ۶۶۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۶ - 01May 2024

معرفی نماینده اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در گتوندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، جلسه شورای اداری شهرستان گتوند امروز در محل فرمانداری این شهر با حضور سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان، «عباس عباسی‌زاده» فرماندار شهرستان گتوند و مسئولین محلی این شهر برگزار شد.

در این جلسه «غلامرضا استادی» از پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان گتوند که متولی اولین موزه مردمی دفاع مقدس کشور در این شهر بوده به عنوان مشاور فرماندار و نماینده اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این منطقه معرفی و دفتر حفظ آثار دفاع مقدس نیز در محل فرمانداری این شهر افتتاح و آغاز به کار کرد.

سردار مرادحاجتی در این جلسه اظهار داشت: به برکت وجود این دفتر و فعالیت نمایندگی حوزه دفاع مقدس و اراده‌ای که نزد آقای استادی سراغ داریم، امیدواریم شاهد رونق و توسعه فرهنگ غنی دفاع مقدس در این منطقه باشیم. 

وی ضمن تقدیر از دستگاه‌های مختلف شهرستان گفت: دفاع مقدس متعلق به همه سلیقه‌ها است و گرایش سیاسی هم نمی‌شناسد لذا باید همه خودشان را عضوی از دفتر ما در این شهر بدانند و به نماینده ما کمک کنند که شخصیت‌های ارزشی این شهر از جمله شاعر فرهیخته دفاع مقدس «قیصر امین پور» بیش از پیش به نسل امروز و فردا معرفی شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار