کوثری:

اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست به اقدامی بزند، پاسخ ایران علنی و صریح خواهد بود

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه نمی‌خواهد اقدامی انجام دهد که منطقه دچار تنش و آشوب شود، اما اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست به اقدامی بزند، پاسخ ایران علنی و صریح خواهد بود.
کد خبر: ۴۷۱۰۸۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲ - 10August 2021

اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست به اقدامی بزند، پاسخ ایران علنی و صریح خواهد بودبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، اسماعیل کوثری نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در زمینه حمله به کشتی‌ها، کسی که نزاع را آغاز کرد صهیونیست‌ها بودند و ایران در این زمینه مدعی است، اظهار داشت: رژیم اشغالگر قدس خیلی ادعا می‌کند که ایران چنین کاری انجام داده است درصورتی‌که هیچ مدرک و سندی در این زمینه ندارد.

وی با تصریح بر اینکه رژیم صهیونیستی بر اساس احتمالات اتهام حمله به کشتی خود را به ایران وارد کرده است، اظهار کرد: متأسفانه کشور‌های حامی رژیم اشغالگر قدس بدون توجه به این مسئله که مدرک و سندی در این زمینه ارائه نشده است، از ادعا‌های رژیم صهیونیستی حتی در سازمان ملل حمایت می‌کنند و مدعی هستند مقابله با ایران ضروری است.

نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با رادیو گفتگو از عدم توانایی رژیم صهیونیستی در اثبات مقصر بودن ایران در حمله به نفت‌کش این رژیم گفت و عنوان کرد: تنها استدلال این رژیم و هم‌پیمانان آن‌ها این است که حمله به کشتی در نزدیکی دریای عمان صورت‌گرفته است.

وی با یادآوری بازداشت کشتی ایران در آب‌های آزاد توسط انگلیس بیان کرد: متأسفانه هیچ عکس‌العملی در آن زمان نسبت به این دزدی دریایی صورت نگرفت و کشور‌هایی که در مسیر اهداف رژیم صهیونیستی حرکت می‌کنند اشتباه بزرگی مرتکب می‌شوند.

کوثری از آمادگی ایران گفت و اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ‌گاه نمی‌خواهد اقدامی انجام دهد که منطقه دچار تنش و آشوب شود، اما اگر رژیم صهیونیستی بخواهد دست به اقدامی بزند، پاسخ ایران علنی خواهد بود. ایران هر اقدامی علیه دشمنان خود انجام داده است، به‌صورت علنی و به‌صراحت آن را اعلام کرده است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری به‌عنوان فرمانده کل قوا همیشه تأکید کردند باید قدرتمند شویم تا دشمنان بدانند اگر کوچک‌ترین حرکتی علیه ایران و تجهیزات کشور در هر نقطه‌ای از جهان انجام دهند، جواب دندان شکنی به آن‌ها داده خواهد شد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار