مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

لزوم ثبت و ضبط تجربیات و خاطرات فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ در جهاد سازندگی

رضوی در دیدار با وزیر جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس گفت: ثبت و ضبط تجربیات و خاطرات فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد و بهره‌گیری از آن‌ها در ترویج فرهنگ جهادی موثر است.
کد خبر: ۴۶۵۱۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ - 04July 2021

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، بیژن زنگنه وزیر نفت دولت دوازدهم و وزیر جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس در دیدار با سید حمزه رضوی مشاور وزیر و مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی ضمن بیان خاطراتی از سردار جهادگر شهید «سید محمدتقی رضوی» و سردار جهادگر شهید حاج «علی فارسی» و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای جهاد اظهار داشت: امیدوارم به حرمت روز‌هایی که با این شهدا هم‌نفس و هم‌کلام بودیم، ما را بپذیرند و دعا کنید که با آنان محشور شویم.

لزوم ثبت و ضبط تجربیات و خاطرات فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ در جهاد سازندگی

وی در ادامه ضمن تشکر و تقدیر از اقدامات اداره کل امور ایثارگران در زمینه ثبت خاطرات فرماندهان و رزمندگان جهادگر و انتشار آن به همراه اسناد مرتبط در قالب نشریه «پل» افزود: این حرکت ماندگار فرهنگی، نقش مهمی در خروج نام و یاد جهادگران از گوشه‌نشینی و انزوا دارد.

زنگنه در پایان سخنان خود ضمن اشاره به پروژه ثبت وقایع جنگ که از دوران دفاع مقدس در جهاد سازندگی آغاز شده بود، تصریح کرد: تکمیل آن پروژه در ابعاد مختلف و بیان ناگفته‌هایی از حضور جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس، امری بسیار مهم است که بنده نیز آمادگی دارم در این خصوص همراهی و همکاری داشته باشم.

در ابتدای این نشست، سید حمزه رضوی مشاور وزیر و مدیرکل امور ایثارگران وزارت جهاد کشاورزی، ضمن اشاره به حضور اثرگذار زنگنه در دوران دفاع مقدس در کسوت وزیر جهاد سازندگی گفت: لزوم ثبت و ضبط تجربیات و خاطرات فرماندهان پشتیبانی و مهندسی جنگ جهاد و بهره‌گیری از آن‌ها در ترویج فرهنگ جهادی موثر است.

وی با اعلام اینکه «مشکلات جامعه هدف ما، صرفاً در حوزه معیشت و یا اشتغال فرزندان خلاصه نمی‌شود»، تصریح کرد: در میان رزمندگان جهادگر، اساتید دانشگاه، پزشکان متخصص، صنعتگران و کارآفرینان برتر کشوری نیز حضور دارند و مطالبه آن‌ها از اداره کل امور ایثارگران، حفظ هویت جهاد و زنده نگهداشتن یاد و خاطره حماسه‌آفرینی جهادگران است.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار