مدیر شبکه امید به دفاع‌پرس خبر داد؛

مخاطبان شبکه امید فیلم‌های دفاع مقدس خواهند دید

مهدی سالم گفت: فیلم‌های سینمایی و ویژه‌برنامه‌هایی که در هفته دفاع مقدس از شبکه امید پخش خواهد شد، همگی از تولیداتی است که مرتبط با حوزه دفاع مقدس خواهد بود؛ چراکه ما در طول جنگ تحمیلی ۳۶ هزار شهید دانش‌آموز داشتیم؛ لذا ویژه‌برنامه‌های مختلفی برای این شهیدان خواهیم داشت.
کد خبر: ۳۶۱۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱ - 15September 2019

«مهدی سالم» مدیر شبکه امید در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، با اشاره به برنامه‌های این شبکه به مناسبت هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس اظهار داشت: توجه برنامه‌سازان شبکه امید در این ایام که همزمان با بازگشایی مدارس است، هماهنگ با مفاهیم دفاع مقدس است.

وی گفت: فیلم‌های سینمایی و ویژه برنامه‌هایی که در این ایام از شبکه امید پخش خواهد شد، همگی از تولیداتی است که مرتبط با دفاع مقدس خواهد بود؛ چرا که ما در طول هشت سال دفاع مقدس ۳۶ هزار شهید دانش آموز داشته‌ایم لذا ویژه‌برنامه‌های مختلفی برای این شهیدان خواهیم داشت.

مدیر شبکه امید از همکاری با مجموعه فرهنگی روایت فتح خبر داد و تصریح کرد: مجموعه مستندی از عزیزانی که در دوران دفاع مقدس نوجوان بوده‌اند تهیه شده که در هفته نوجوان و روز ۱۳ آبان پخش خواهیم کرد. این مستند روایت‌هایی از افرادی است که امروز به سن میان سالگی رسیده‌اند، اما در دوران دفاع مقدس نوجوانان و مدافع کشور بوده‌اند.

سالم، محتوا را لازمه تولید آثار فاخر در زمینه دفاع مقدس دانست و افزود: ما در موضوع دفاع مقدس به لحاظ محتوایی غنی هستیم و مجموعه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در این زمینه منابع خوبی را جمع‌آوری کرده است. رمان‌ها و آثار سینمایی بسیار خوبی نیز تولید شده، اما برای تولید انیمیشن از نظر امکانات، تجهیزات و بودجه مشکلاتی داریم که اگر توجه بیشتری وجود داشته باشیم موفقیت بیشتری خواهیم داشت.

وی ادامه داد: گاهی هزینه تولید یک سریال ۲۰۰ قسمتی برای تلویزیون، معدل هزینه تولید یک فیلم سینمایی ۱۸۰ دقیقه‌ای انیمیشنی خواهد شد؛ لذا ما انتظار داریم دستگاه‌های مختلف همکاری بیشتری برای تولید آثار مشترک داشته باشند تا بتوانیم تولیدات بهتری برای ترویج فرهنگ دفاع مقدس برای مخاطب نوجوان داشته باشیم.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار