مسئول نیروهای شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان شهید شد

رژیم صهیونیستی در جریان یک حمله پهپادی به «البقاع» لبنان، دو نفر از نیروهای ارشد شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان از جمله مسئول این نیروها را به شهادت رساند.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۷ - 26April 2024

مسئول نیروهای شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان شهید شدبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، شبکه خبری المیادین ساعاتی پیش خبر داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

المیادین در یک خبر تکمیلی نوشت، اطلاعات اولیه حاکی از این است که مسئول نیروهای «الفجر» وابسته به شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان شهید شده است.این شبکه به نقل از منابع خود گزارش داد که در جریان این حمله، «مصعب خلف» و «بلال خلف» که از اهالی «عکا» در شمال لبنان هستندو از مسئولان نیروهای الفجر به شمار می‌روند، شهید شده‌اند.

جماعت اسلامی که از گروههای اهل تسنن در لبنان به شمار می‌رود، لحظاتی پیش، شهادت این دو نفر را تأیید کرد.

رسانه‌های لبنانی سه‌شنبه هفته جاری نیز از هدف قرار گرفتن یک خودرو در جاده عدلون واقع در منطقه ابوالاسود در الزهرانی توسط یک پهپاد رژیم صهیونیستی خبر دادند که یک شهید بر جای گذاشت.این نخستین‌بار بود که یک خودرو در منطقه الزهرانی در جنوب لبنان هدف قرار گرفت.

رژیم صهیونیستی در تلافی دست برتر حزب‌الله لبنان در جبهه شمالی اراضی اشغالی، علاوه بر بمباران روستاها و شهرهای جنوب لبنان و هدف قرار دادن غیرنظامیان، با پهپاد خودروهایی را که در جاده‌های جنوبی در حال تردد هستند، هدف قرار می‌دهد و تاکنون چندین شهروند لبنانی را به همین ترتیب شهید و مجروح کرده است.

در این حمله یکی از رزمندگان مقاومت به نام حسین علی عزقول (هادی) شهید شد. وی متولد 1981 از شهرک قلاویه و از ساکنان شهرک عدلون در جنوب لبنان بود که در راه قدس به شهادت رسید

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار