امام جمعه کازرون:

جهان با عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی متحد شد

حجت‌الاسلام والمسلمین «صباحی» با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: عملیات وعده صادق هیمنه صهیونیست‌ها را در جهان شکست و جهان را علیه رژیم صهیونیستی متحد کرد.
کد خبر: ۶۶۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۱ - 26April 2024
جهان با عملیات وعده صادق علیه رژیم صهیونیستی متحد شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین «محمد صباحی» امام جمعه شهرستان کازرون امروز، ۷ اردیبهشت در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار داشت: مسیر رفتن به سوی خدا مسیر تلاش است همچنین هر کس علاقه بیشتری به خدا دارد، تلاش بیشتری می‌کند.
 
وی یادآور شد: شهرستان کازرون شهری با تاریخ، علم، اصالت، فرهنگ و تمدن است که همه ارزش‌های جامعه اسلامی الهی و ایرانی را داراست.
 
امام جمعه کازرون با بیان اینکه امروز شاهد غرورآفرینی نظام جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها هستیم، عملیات وعده صادق را یادآور شد و گفت: عملیات وعده صادق هیمنه صهیونیست‌ها را در جهان شکست و جهان را علیه رژیم صهیونیستی متحد کرد.
 
وی بیان کرد: بهای خون ۱۴ هزار کودک در غزه افق پیروزی را روشن و روشن‌تر خواهد کرد و در همین راستا دنیا شاهد تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های جهان و خصوصاً آمریکا علیه سیاست‌های استکبار است.
 
امام جمعه کازرون بیان کرد: دنیا شاهد است که ندای آزادی‌خواهان در حمایت از مردم فلسطین و محکوم کردن جنایت اسرائیل امروز در دنیا بلند و بلندتر می‌شود.
 
وی در ادامه سخنان خود به فداکاری مادری کازرونی در نجات جان یک نفر که جان خود را فدا کرد اشاره و از این ایثارگری و خانواده این مادر فداکار قدردانی کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها