سردار رحیمی:

خون سیدالشهدا (ع) موجب بیداری و ایستادگی مظلومان در مقابل ظالمان است

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه انقلاب اسلامی متأثر از مکتب عاشوراست، گفت: خون سیدالشهدا (ع) و یاران با وفایش موجب بیداری و ایستادگی مظلومان در مقابل ظالمان شده است.
کد خبر: ۳۶۱۳۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۲ - 10September 2019

خون سیدالشهدا موجب بیداری و ایستادگی مظلومان در مقابل ظالمان استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «حسین رحیمی» رئیس پلیس پایتخت در جمع عزاداران حسینی امام‌زاده ابوالحسن شهر ری ضمن تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان و با اشاره به اینکه خون شهدای کربلا موجب بیداری و ایستادگی مظلومان و ستمدیدگان در مقابل ظالمان و گردنکشان شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل عظیم‌الشأن الهام گرفته از قیام کربلا بود؛ چرا که ایشان نیز با تأسی از جد بزرگوار خود در مقابل طاغوتیان ایستاد و پیروز شد.

وی با اشاره به اینکه حماسه عاشورا باید زنده بماند و تا مادامی که این حماسه در جریان باشد، پیروزی با اسلام ناب محمدی است، عنوان کرد: امروز نیروی انتظامی با عشق و ارادت، نظم و انضباط و امنیت هیأت‌های عزاداران حسینی را تأمین می‌کند.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه خدا را سپاسگزاریم که سرباز نظام و رهبر معظم انقلاب اسلامی و خادم و خدمتگزار ملت غیور و ولایت مدار ایران اسلامی هستیم، افزود: نباید فراموش کرد که یزید و شمر امروز، آمریکا و اسرائیل و ایادی آن‌ها هستند که دستشان به خون مظلومان یمن، عراق، سوریه و... آلوده است.

سردار رحیمی با اشاره به اینکه با ولی بودن ازجمله مهمترین مسائلی است که نباید از آن غافل ماند، گفت: امروز دشمنان اصل ولایت را نشانه گرفته‌اند؛ چرا که می‌دانند زیر علم و بیرق ولایت است که اتحاد و انسجام مثال‌زدنی داریم.

وی افزود: امروز مفتخریم که تحت زعامت رهبر عظیم‌الشأن انقلاب، حافظ نظم و امنیت و آرامش مردم هستیم و خدا را شاکریم که خدمتگزار بهترین مردم دنیا هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اقدامات پلیس پایتخت در زمینه‌های برخورد با مفاسد افتصادی، اخلاقی و... بیان داشت: در ایام محرم بیش از ۱۳ هزار هیأت درنقاط مختلف تهران بزرگ فعالیت دارند که افتخار این را داریم که امنیت و انضباط ترافیکی و انتظامی این هیأت‌ها را تامین می‌کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها