سردار مهری:

میزان جان‌باختگان ناشی از تصادفات جاده‌ای باید کاهش یابد

رییس پلیس راهور کشور بر ضرورت کاهش میزان جان‌باختگان تصادفات جاده‌ای تاکید کرد.
کد خبر: ۲۶۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۴ - 11December 2017

میزان جان باختگان ناشی از تصادفات جاده‌ای باید کاهش یابدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «تقی مهری» رییس پلیس راهور در آیین آغاز طرح زمستانی 96 این پلیس ضمن توصیه به هموطنان جهت رعایت نکات ایمنی در سفرهای زمستانی، اظهار داشت: خوشبختانه در سال گذشته کاهش 8 درصدی در تلفات جاده‌ای را شاهد بودیم گرچه متاسفانه بیش از هزار نفر در تصادفات جان باختند که‌ باید با برنامه‌ریزی باز هم آمار فوتی‌های تصادفات را کاهش بدهیم.

وی همچنین گفت: عامل 37 درصد از تصادفات سرعت غیرمجاز و انحراف به چپ خودرو است.

سردار مهری در ادامه در خصوص طرح زمستانی پلیس راهور گفت: هدف از برگزاری این طرح، برقراری نظم و انضباط ترافیکی و خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه در کشور 29 استان برف‌گیر وجود دارد، خاطرنشان کرد: حدود 100 گردنه در این استان‌ها وجود دارد که باید با تمام توان به برقراری نظم و انضباط در این مسیرها بپردازیم تا شاهد اتفاق ناگواری برای هموطنانمان نباشیم.

سردار مهری با اشاره به اینکه امسال طرح‌های ترافیکی‌ با هماهنگی‌های صورت گرفته به خوبی اجرا شد، گفت: طرح‌ ترافیکی‌ اربعین به‌ خوبی برگزار شد. پلیس راهور همچنین در زلزله کرمانشاه به خوبی عمل کرد.

وی در پایان با تاکید بر اینکه «حادثه خبر نمی‌کند» گفت: باید آمادگی خود را حفظ کنیم و ارتقا ببخشیم تا بتوانیم نظم و انظباط در جاده‌ها را برقرار کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار