استاندار گلستان در بازدید از روند ساخت موزه دفاع مقدس خبر داد؛

اختصاص تخصیص صددرصدی بودجه به پروژه ساخت موزه دفاع مقدس گلستان

استاندار گلستان گفت: تخصیص صددرصدی بودجه به این پروژه جزء الویت است و تاکید داریم که پیمانکاران پروژه به صورت تمام وقت و با استفاده از تمام شیفت‌های کاری در شبانه روز، هرچه سریعتر پروژه را به اتمام برسانند.
کد خبر: ۶۶۶۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۶ - 08May 2024

اختصاص تخصیص صددرصدی بودجه به پروژه ساخت موزه دفاع مقدس گلستان

به گزارش دفاع‌پرس از گلستان، «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان امروز چهارشنبه 19 اردیبهشت از آخرین وضعیت عملیات ساخت موزه دفاع مقدس بازدید کرد و در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، اظهار داشت: پروژه‌های فرهنگی دفاع مقدس از ماندگارترین پروژه‌های ماندگار در کشور است و موزه دفاع مقدس گرگان نیز یکی از پروژه هایی است که انتظار می رود بر اساس فازبندی‌های مشخص شده از طرف پیمانکار به نتیجه برسد.

زنگانه به چهره های شاخص شهدا در استان گلستان اشاره کرد و گفت: چهره های شاخص بزرگی در استان گلستان وجود دارد که از همین خاک برخواستند و آسمانی شدند و باید به صورت ویژه تشکل ها با اجرای طرح هایی در راستای آشنایی دانش آموزان و دانشجویان با این الگوها در باغ موزه دفاع مقدس استان انجام دهند.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، وظیفه همگانی است و وظیفه داریم این ارزشهای مقدس را به نسل های آینده انتقال دهیم.

وی ادامه داد: در کنار اقدامات زیرساختی باید بر توسعه مفاهیم دفاع مقدس و آرمان های شهدا تمرکز جدی داشته باشیم بخش قابل توجهی از سوی ارگان‌ها، نهادهای نظامی و اجرایی استان صورت می‌گیرد.

زنگانه تاکید کرد: تخصیص صددرصدی بودجه به این پروژه جزء الویت است و تاکید داریم که اران پروژه به صورت تمام وقت و با استفاده از تمام شیفت های کاری در شبانه روز، هرچه سریعتر پروژه را به اتمام برسانند.

در ابتدای جلسه سرهنگ پاسدار «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس گزارشی از اقدامات انجام شده روند ساخت موزه دفاع مقدس استان ارائه داد.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار