فرمانده سپاه کربلا:

ترویج تفکر مدیریت جهادی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ضروری است

سردار «مسلمی» با اشاره به اینکه بخش اعظم اردو‌های جهادی برپایه سازندگی استوار شده است، گفت: ترویج فرهنگ و تفکر مدیریت جهادی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ضروری است.
کد خبر: ۶۶۸۲۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴ - 19May 2024

ترویج تفکر مدیریت جهادی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ضروری استبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، اختتامیه اردو‌های جهادی شکوه هجرت و تجلیل از فعالیت‌های یکساله جهادگران بسیج دانشجویی مازندران با حضور «یوسف نوری» استاندار مازندران و سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا امروز در دانشگاه نوشیروانی بابل برگزار شد.

فرمانده سپاه کربلا در این اختتامیه با اشاره به اینکه بخش اعظم اردو‌های جهادی برپایه سازندگی استوار شده است و این سازندگی در مناطق محروم خلاصه می‌شود، اظهار داشت: ترویج فرهنگ و تفکر مدیریت جهادی برای رسیدن به تمدن نوین اسلامی ضروری است.

سردار مسلمی افزود: جهاد یکی از مفاهیم دین اسلام است و واژه «جهاد» به معنی کوشش و مبارزه و فعالیت است و جهاد برعکس آنچه که امروزه توسط سیاستمداران مطرح می‌شود، تنها به معنی جنگ و خون‌ریزی نیست، بلکه در اصل به معنی کوشش و مبارزه در عرصه‌های گوناگون است.

وی ادامه داد: برخی فضای فکری جهاد را درک نمی‌کنند و فکر می‌کنند که آنان نیز در ارائه خدمات هزینه‌ای دریافت می‌کنند در حالی که جهادگران بدون چشم داشتی با هزینه شخصی خویش برای عمران و آبادانی کشور و خوشحالی هموطنان گام برداشته‌اند.

فرمانده سپاه کربلا عنوان کرد: دشمن درصدد القای این تفکر است که جوانان این مرزوبوم، جوانان انقلابی سال‌های گذشته نیستند در حالی که این جوانان هستند که با اقدامات جهادگرانه خویش درصدد ساخت ایرانی قوی‌تر هستند.

سردار مسلمی اذعان داشت: امروزه بسیاری از کشور‌ها در حال تئوری کردن این القائات هستند که باید برای پیشرفت و آبادانی به قدرتی وابسته بود در حالی که ما دیدیم که در وعده صادق کشور ما به جوانان غیور سرزمینش وابسته است.

وی در پایان سخنانش با قدردانی از زحمات و اقدامات شایسته گروه‌های جهادی استان مازندران اذعان کرد: تفاهم نامه‌ای که بین دستگاه‌های اجرایی، سپاه و نهاد‌های مختلف شکل گرفته انتظار داریم که گروه‌های جهادی در سال ۱۴۰۳ نیز همچون گذشته با شور و نشاط حضور پیدا کنند تا آنچه را که مورد انتظار مردم است برآورده کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار