وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی:

راهبرد دشمن پشیمانی مردم نسبت به گذشته و ناامیدی از آینده است

محمدمهدی اسماعیلی در اختتامیه جام رسانه امید با بیان اینکه در یک جنگ همه جانبه ترکیبی قرار داریم، گفت: نقطه ثقل تبلیغات دشمن ندامت و پشیمانی مردم نسبت به گذشته و ناامیدی نسبت به آینده است.
کد خبر: ۶۶۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۲ - 19May 2024

به گزارش خبرنگار فرهنگ دفاع‌پرس، «محمدمهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در اختتامیه جام رسانه امید با بیان اینکه در یک جنگ همه جانبه ترکیبی قرار داریم، اظهار داشت: نقطه ثقل تبلیغات دشمن ندامت و پشیمانی مردم نسبت به گذشته و ناامیدی نسبت به آینده است و در این راستا از همه جریان‌های رسانه‌ای استفاده می‌کند. 

وی افزود: جریانی در دهه‌های اخیر به ویژه در حوزه فرهنگی و رسانه‌ای به دنبال تضعیف حکمرانی است. 

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه امامین انقلاب اسلامی شعار ما می‌توانیم را تولید کردند، گفت: در چنین فضای فکری، شهید طهرانی مقدم صنایع موشکی را از صفر به صد رساند در چنین فضایی حاج قاسم سلیمانی پرچم مقاومت را در بلندترین نقطه گیتی به اهتزاز درآورد. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با تاکید بر اینکه دشمن شعار ما می‌توانیم را هدف قرار داده است، افزود: در حوزه رسانه‌ای باید‌ها و نباید‌ها باید به صورت جدی جلو برود و هیچ رسانه‌ای حق ندارد مردم‌ را نسبت به گذشته پشیمان و نسبت به آینده ناامید کند. 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات وعده صادق گفت: شب عملیات وعده صادق شب تعالی جمهوری اسلامی و ذلالت صهیونیست‌ها بوده است. 

اسماعیلی با تاکید بر اینکه باید روایت پیشرفت را جدی بگیریم و آن را توسعه دهیم، گفت: تولید کاغذ در ابتدای دولت سیزدهم زیر پنج هزار تُن بود اما این آمار امروز به ۱۳۰ هزار تُن رسیده است؛ در تولید کاغذ تحریر به خودکفایی رسیده‌ایم. 

وی اضافه کرد: ۱۵۵ میلیون جلد کتُب درسی دانش آموز ایرانی تماما با کاغذ ایرانی تولید شده است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: باید بتوانیم زیست بوم رسانه‌ای را تغییر دهیم تا دستاوردهای نظام را به نسل جوان منتقل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار