جانشین ارشد منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر مستکبران است

امیر سرتیپ دوم «صالح» گفت: ایران اسلامی در راستای صیانت و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و با شدت در مقابل زورگویان عالم خواهد ایستاد.
کد خبر: ۶۶۶۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۷ - 08May 2024

جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر مستکبران و دولت‌های متکبر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم «جعفر صالح» جانشین ارشد منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش در جمع کارکنان این یگان پدافندی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر مستکبران و دولت‌های متکبر است، اظهار داشت: ایران اسلامی در راستای صیانت و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و با شدت در مقابل زورگویان عالم خواهد ایستاد.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی متناسب با تهدید‌های متصور در آینده قابلیت‌های دفاعی خود را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: قدرت و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تعالیم دینی است و یقینا تاسی از ارزش‌ها و آرمان‌های دین مبین اسلام  موجب برتری نیرو‌های مسلح کشورمان شده است.

امیر سرتیپ دوم صالح در ادامه به طرح‌های مردم یاری ارتش در بلایای طبیعی اخیر اشاره و تاکید کرد: ارتش همواره در بحران‌های طبیعی همچون سیل، زلزله و ... همراه و هم یار مردم بوده است و غیورمردان ارتشی نشان داده‌اند همواره در کنار ملت هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار