برگزاری نشست آموزش روایتگری در حوزه علمیه خواهران یاسوج+ تصاویر

آموزش روایتگری سیره شهدا در حوزه علمیه خواهران با تدریس سرهنگ «خواست خدایی» در یاسوج برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۵۴۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ - 05May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست‌خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست آموزش روایتگری سیره شهدا در حوزه علمیه خواهران یاسوج، اظهار داشت: هر توطئه‌ای که تاکنون بر علیه انقلاب اسلامی صورت گرفته است خنثی شده است چراکه انقلاب ما حق است و خداوند جبهه حق را تنها نمی‌گذارد.

آموزش روایتگری در حوزه علمیه خواهران یاسوج برگزار شد

سرهنگ خواست خدایی افزود: دشمن در همه حوزه‌ها بر علیه ما اتاق فکر دارند و به صورت شبانه روز در صدد ایجاد تفرقه و تضعیف انقلاب اسلامی است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس به خیال دشمن با وجود مشکلاتی که کشور دارد در نهایت منجر به تجزیه کشور می‌شوند، اما دینداری، اصالت، وحدت و همبستگی ملت ایران را ندیده بودند.

وی خاطرنشان کرد: اگر پشتیبانی استکبار از صدام نبود با مشروعیتی که داشتیم در همان هفته اول صدام را شکست می‌دادیم.  

آموزش روایتگری در حوزه علمیه خواهران یاسوج برگزار شد

سرهنگ خواست‌خدایی تاکید کرد: در دوران دفاع مقدس حوزه علمیه خانواده‌ها بود و مادران درس شجاعت و مردانگی را به کودکان می‌آموختند.

وی گفت:دشمن به واسطه ضربه‌ای که از خانواده‌ها در دوران دفاع مقدس خورده و امروز متوجه شدند که اگر خانواده‌ها همانند دفاع مقدس باشند شکست می‌خورند، لذا کانون خانواده‌ها را مورد هدف قرار داده است. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد تنها راه نجات کشور را پیروی از مرام شهدا و فرهنگ علوی ذکر کرد.

آموزش روایتگری در حوزه علمیه خواهران یاسوج برگزار شد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار