جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد برگزار می‌شود

همزمان با سالروز ولادت امام مهربانی‌ها، جشن بزرگ امام رضایی‌ها، دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۶ در خیابان امام رضا(ع) مشهد آغاز می‌شود.
کد خبر: ۶۶۸۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۳ - 18May 2024

جشن بزرگ امام رضایی‌ها در مشهد برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، جشن خانوادگی امسال برای دومین سال، دوشنبه ۳۱ اردیبهشت همزمان با روز ولادت امام رضا علیه‌السلام از ساعت ۱۶ تا پاسی از شب در خیابان امام رضا علیه‌السلام از میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت‌المقدس با حضور مردم برگزار می‌شود.

«جشن بزرگ امام رضایی‌ها» به همت تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی و خیران و با مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف برپا می‌شود و به دنبال الگوسازی شادی و نشاط مؤمنانه در شهر با محوریت برنامه‌های جذاب و متنوع فرهنگی، هنری، سرگرمی و ورزشی است.

در طول مسیر «جشن بزرگ امام رضایی‌ها» در خیابان امام رضا علیه‌السلام مشهد غرفه‌های متعدد پذیرایی برپا می‌شود، همچنین در این مسیر در چهار جایگاه ویژه در میدان ۱۵ خرداد، میدان بسیج، چهارراه دانش و میدان بیت‌المقدس رویداد‌های فرهنگی و رسانه‌ای با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و با برنامه‌های متنوعی همچون سرودخوانی، مداحی، اجرای نمایش و بیان معارف همراه است.

این رویدادها شامل برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، ورزشی و هنری برای گروه‌های سنی مختلف به‌ویژه کودکان و نوجوانان است و در غرفه‌های گوناگون فضاهای بازی، سرگرمی و جُنگ شادی پیش‌بینی شده تا بستری مناسب برای حضور خانواده‌ها در این جشن بزرگ خیابانی فراهم‌ شود.

اجرای پویش قرار عاشقی شامل قرائت صلوات خاصه و اجرای نورافشانی گسترده در مسیر خیابان امام رضا علیه‌السلام همزمان با ساعت ۸:۰۸ شام میلاد حضرت امام رضا علیه‌السلام در این مسیر از دیگر برنامه‌های این جشن است و این جشن به دلیل شرایط جوی مشهد، به‌جای شب میلاد در شام ولادت امام مهربانی‌ها در روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت از ساعت ۱۶ تا پایان شب برگزار می‌شود و زائران و مجاوران رضوی می‌توانند در کنار خانواده لحظات شادی را تجربه کنند.

گفتنی است افراد برای دریافت اطلاعات بیشتر و ارتباط با ستاد مردمی جشن امام رضایی‌ها می‌توانند به سایت Imamrezayiha.ir  مراجعه کنند.
انتهای پیام

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار