رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) فریدونکنار خبر داد؛

مشارکت بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی خیّرین فریدونکناری در طرح «قرض ماندگار»

حجت الاسلام «سیدی» گفت: در ایام ماه مبارک رمضان خیرین شهرستان فریدونکنار مبلغی بیش از۶۰۰ میلیون تومان جهت مشارکت در طرح قرض ماندگار مساعدت کردند.
کد خبر: ۶۶۸۰۵۳
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ - 18May 2024

مشارکت بیش از ۶۰۰ میلیون تومانی خیّرین فریدونکناری در طرح «قرض ماندگار»به گزارش دفاع‌پرس از مازندران، حجت الاسلام «میثم سیدی» رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فریدونکنار امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان تاکنون خیرین شهرستان فریدونکنار مبلغی بیش از۶۰۰ میلیون تومان جهت مشارکت در طرح قرض ماندگار مساعدت کردند.

وی افزود: در این طرح خیرین با واریز وجوه نزد صندوق امداد ولایت به صورت ماندگار و بدون برگشت اقدام و صندوق نیز با تخصیص ضریب سه برابر، آن را به حساب شهرستان واریز و نیازمندان متقاضی تسهیلات با اقساط حداکثر ۳۶ ماه به صورت قرض الحسنه از آن برخوردار می‌شوند.

این مسئول تصریح کرد: از محل گردش اقساط نیز با توجه به ماندگار بودن این وجوهات، به صورت همیشگی تسهیلات قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت قابلیت پرداخت خواهد داشت.

وی با تشکر از حمایت‌های خیرین گرامی گفت: خیرین به دو صورت می‌توانند در این امر مشارکت کنند که روش اول کمک بلاعوض به صندوق در قالب قرض ماندگار و روش دوم سپرده گذاری و عقد قرارداد دو ساله با صندوق است که اصل سرمایه پس از پایان قرار داد به فرد سپرده گذار برگردانده می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار